Slay the Spire II z ogromną zmianą. Twócy podjęli bardzo ciekawą decyzję...

Gry
2157V
Slay the Spire 2 key art
Kajetan Węsierski | 13.04, 10:30

Slay the Spire to bez wątpienia jedna z tych niezależnych perełek, które po prostu warto sprawdzić. Za niewielką cenę dostajemy połączenie karcianki i "rogalika", które jest w stanie wciągnąć nas na naprawdę długie godziny - i nie mówię tu o dziesiątkach, a setkach! Nic więc dziwnego, że zapowiedź drugiej odsłony cieszyła się tak sporym zainteresowaniem i przyciągnęła do zwiastuna tak wielu graczy.

Jak się natomiast okazuje, Slay the Spire II nie tylko będzie sporym rozwinięciem względem pierwszej odsłony, ale zaliczy bardzo dużą zmianę w fundamentalnej kwestii. Jak przyznali deweloperzy z Mega Crit Games w niedawnej rozmowie z redakcją serwisu IGN, porzucają Unity (na którym powstała poprzednia część) na rzecz silnika Godot! Ciekawe jest to, że sytuacja nie wynika z chęci poprawy pewnych funkcji, a nieprzyjaznej polityki Unity.

Dalsza część tekstu pod wideo

Zresztą, pewnie wielu z Was pamięta aferę sprzed miesięcy, która wybuchła po ogromnych zmianach wprowadzonych przez Unity w kontekście pobierania opłat od deweloperów. I choć sytuacja się uspokoiła, ówczesny CEO firmy, John Riccitiello, zrezygnował, a nowe zasady wycofano, to... Niesmak pozostał, a wielu twórców zdążyło już podjąć decyzję. Wśród nich znalazła się załoga od Slay the Spire 2. A jak wyjdzie w praktyce? Przekonamy się już w przyszłym roku, gdy tytuł ukaże się we Wczesnym Dostępie!

Źródło: Gaming Bolt

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper