Cyberpunk 2077 z aktualizacją 2.12. CD Projekt RED nie zapomina o grze i wprowadza ulepszenia

Gry
10025V
Cyberpunk 2077 patch 2.12
Iza Łęcka | 29.02, 12:15

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami polskie studio wprowadza kolejną paczkę usprawnień do futurystycznej przygody w Night City. Najnowsze pliki są gotowe do pobrania na PS5, XSX|S oraz PC, a co uwzględniają? Dowiecie się w dalszej części wiadomości.

CD Projekt RED pracuje obecnie nad kilkoma projektami, wśród których należy wymienić następne odsłony Wiedźmina oraz Cyberpunka 2077. W ostatnich tygodniach informowaliśmy o przeniesieniu się deweloperów do nowej siedziby studia oraz o nowym etapie produkcji futurystycznej gry. Twórcy nie zapominają jednak o pozycji z 2020 roku i po styczniowym patchu dodają kolejne zmiany.

Dalsza część tekstu pod wideo

Cyberpunk 2077 otrzymał świeżą aktualizację o numeracji 2.12, która znalazła się na PS5, XSX|S oraz PC. Tym razem deweloperzy skoncentrowali się na rozwiązaniu błędów w niektórych misjach, które były dotychczas zgłaszane przez graczy, czy przypisywaniem klawiszy.

Wśród poprawek znajdziemy wzmianki na temat nawiązanych współprac z Intelem czy Razerem, dzięki którym gracze mogą już komfortowo korzystać w produktów Razer Chroma oraz nie doświadczą trudności związanych z zacinaniem się tytułu. Co więcej, na Xboksach usunięto bug pojawiający się podczas wczytywania zapisów.

Cyberpunk 2077 - patch 2.12 - lista zmian:

PC

  • Będzie teraz możliwa zmiana klawisza przypisanego do Radioportu i upuszczania ciał na klawiaturach AZERTY. Zmiana celu zadania będzie przypisana do klawisza T na wszystkich klawiaturach.
  • Usunięto błąd, w którym próba przypisania klawisza T do akcji z kategorii "Eksploracja i walka" powodowała błąd "Przypisanie nieudane".
  • Wspólnie z Intelem usunęliśmy problem z zacinaniem gry, który występował po włączeniu opcji priorytetyzacji P-Cores.
  • Wspólnie z Razerem usunęliśmy błąd, wskutek którego gra zawieszała się podczas używania produktów Razer Chroma.
  • Naprawiono błąd, przez który włosy NPC mogły być bardzo jasne wewnątrz pojazdów, gdy włączony był Ray Tracing.
  • Naprawiono crash występujący na Steam Decku podczas gry z włączonym Ray Tracingiem.

Xbox

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gra mogła zawiesić się, wyłączyć lub wejść w stan nieskończonego ładowania po wczytaniu niektórych zapisów na Xboxie.

Wszystkie platformy

  • Usunięto błąd, który blokował dostęp do menu, ekwipunku, skrytki, holocalli i szybkiej podróży.
  • Zaktualizowano opis hacka Szok dźwiękowy aby poprawnie odzwierciedlał zmiany wprowadzone w aktualizacji 2.11.
  • Poprawiono widoczność kursora kontrolera w menu oraz podczas używania komputerów i klawiatur w grze. Ta zmiana przede wszystkim pomoże użytkownikom Steam Decka, ale gracze konsolowi i PC, którzy używają kontrolerów, również na niej skorzystają.
  • Nowy świt gaśnie - Usunięto błąd, który uniemożliwiał otworzenie telefonu aby przeczytać automatyczne powiadomienie.
  • Misja Kontener - Zmniejszono wymagany poziom Budowy Ciala wymagany do przesunięcia kontenera na śmieci.
  • Rozpoznanie wzorca - Atak z wyskoku Sasquatch będzie teraz prawidłowo rejestrowany jako trafienie i będzie zadawać obrażenia.
  • Kto sieje wiatr - Samochody przeciwników w sekwencji z pościgiem będą teraz strzelać do furgonetki Panam.
  • Komu bije dzwon- Naprawiono błąd, w wyniku którego po zdecydowaniu się na zadzwonienie do Reeda, rozmowa czasami nie uruchamiała się, blokując postęp.
  • Szok dźwiękowy będzie teraz prawidłowo traktowany przez grę jako hack Szpiegowski.
  • Naprawiono przypadki, gdzie grupy nieśmiertelnych wrogów mogły pojawić się w Night City.
  • Naprawiono błąd, przez który niektóre elementy na ekranie atutów nie zmieniały się po przełączeniu na tryb dla daltonistów.
  • BioDyne Berserk będzie teraz prawidłowo zwiększał szansę na trafienie krytyczne dzięki zestrojeniu z Refleksem.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.

Źródło: CD Projekt RED

Komentarze (65)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper