Pierwsze konkretne informacje o Rise of the Tomb Raider!
O godzinie 19:00 informowaliśmy naszych czytelników, że nadciągają wieści z nowej przygody Lary Croft. Informacje z nadchodzącego numeru Game Informera trafiły do Sieci, więc możemy zapoznać się z pierwszymi, konkretnymi informacjami o produkcji!
O 19 dowiedzieliśmy się, że Lara wyruszy do zamarzniętej Syberii, gdzie postara się rozwikłać zagadkę nieśmiertelności. Bohaterka będzie musiała ponownie polować i w trakcie swojej przygody wykorzysta wiele nowych gadżetów.
Tak natomiast prezentują się najnowsze szczegóły:
- Crystal Dynamics koncentruje się na wersji na Xboksa One. Twórców nie interesuje edycja na Xboksa 360.
- Grę na Xboksa 360 przygotowuje ekipa Nixxes.
- W pozycji trafimy co najmniej do dwóch różnych miejsc na świecie.
- Jonah – postać z Tomb Raider – powróci do gry.
- Największym przeciwnikiem bohaterki jest środowisko naturalne.
- Tkaniny oraz zioła służą do leczenia ran.
- Otrzymamy więcej niż jedną broń z każdego rodzaju.
- Wiele łuków o różnorodnych atrybutach.
- System pogody, na który będą reagować zwierzęta oraz przeciwnicy.
- Może to potwierdzać cykl dnia i nocy wraz z dynamiczną pogodą.
- Hub arena jest większy dwa lub nawet trzy razy od tego, który był w poprzedniej produkcji.
- Lara może wspinać się po drzewach, ukrywać w krzakach oraz pływać.
- Aktywne napieranie na przeciwnika będzie aspektem walki, choć skradanie się obok rywali również będzie rozwiązaniem.
- Bohaterka może korzystać z narzędzi do wabienia wrogów i kierowania ich w odpowiednie miejsca.
- Możesz zgubić wrogów po ich akcji.
- Wg Game Informera walka przypomina tą z The Last of Us.
- Twórcy wspominaj ą o większej roli grobowców oraz zagadek.
Otrzymaliśmy również więcej szczegółów na temat zagadek:
- Twórcy tym razem skupili się na łamigłówkach.
- W artykule pojawia się informacja o „zagadkach zagnieżdżonych”, które powrócą do gry – to wielostopniowe łamigłówki.
- Autorzy chcą żeby walka oraz przechodzenie zadań stanowiło integralną część zagadek.
- Zagadki mają mieć sens w otoczeniu rzeczywistym.
Dla ciekawskich – studio Nixxes to holenderska ekipa, która przygotowuje różne porty dla Crystal Dynamics, IO Interactive i Eidos Montreal. Zespół stworzył między innymi: Thief (PC), Tomb Raider (PC, PS3), Hitman: Rozgrzeszenie (PC), Deus Ex: Bunt Ludzkości (PC), Lara Croft and the Guardian of Light (PC, PS3), Tomb Raider: Underworld (PC, PS3), Tomb Raider: Anniversary (PC), Tomb Raider: Legend (PC, Xbox)