Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 03.02.2015 22:15
Pierwsze konkretne informacje o Rise of the Tomb Raider!
1992V

Pierwsze konkretne informacje o Rise of the Tomb Raider!

O godzinie 19:00 informowaliśmy naszych czytelników, że nadciągają wieści z nowej przygody Lary Croft. Informacje z nadchodzącego numeru Game Informera trafiły do Sieci, więc możemy zapoznać się z pierwszymi, konkretnymi informacjami o produkcji! 

O 19 dowiedzieliśmy się, że Lara wyruszy do zamarzniętej Syberii, gdzie postara się rozwikłać zagadkę nieśmiertelności. Bohaterka będzie musiała ponownie polować i w trakcie swojej przygody wykorzysta wiele nowych gadżetów. 

Tak natomiast prezentują się najnowsze szczegóły:

  • Crystal Dynamics koncentruje się na wersji na Xboksa One. Twórców nie interesuje edycja na Xboksa 360.
  • Grę na Xboksa 360 przygotowuje ekipa Nixxes.
  • W pozycji trafimy co najmniej do dwóch różnych miejsc na świecie.
  • Jonah – postać z Tomb Raider – powróci do gry.
  • Największym przeciwnikiem bohaterki jest środowisko naturalne.  
  • Tkaniny oraz zioła służą do leczenia ran.
  • Otrzymamy więcej niż jedną broń z każdego rodzaju.
  • Wiele łuków o różnorodnych atrybutach.
  • System pogody, na który będą reagować zwierzęta oraz przeciwnicy.
  • Może to potwierdzać cykl dnia i nocy wraz z dynamiczną pogodą.
  • Hub arena jest większy dwa lub nawet trzy razy od tego, który był w poprzedniej produkcji.
  • Lara może wspinać się po drzewach, ukrywać w krzakach oraz pływać.
  • Aktywne napieranie na przeciwnika będzie aspektem walki, choć skradanie się obok rywali również będzie rozwiązaniem.
  • Bohaterka może korzystać z narzędzi do wabienia wrogów i kierowania ich w odpowiednie miejsca.
  • Możesz zgubić wrogów po ich akcji.
  • Wg Game Informera walka przypomina tą z The Last of Us.
  • Twórcy wspominaj ą o większej roli grobowców oraz zagadek.

Otrzymaliśmy również więcej szczegółów na temat zagadek:

  • Twórcy tym razem skupili się na łamigłówkach.
  • W artykule pojawia się informacja o „zagadkach zagnieżdżonych”, które powrócą do gry – to wielostopniowe łamigłówki.
  • Autorzy chcą żeby walka oraz przechodzenie zadań stanowiło integralną część zagadek.
  • Zagadki mają mieć sens w otoczeniu rzeczywistym. 

Dla ciekawskich – studio Nixxes to holenderska ekipa, która przygotowuje różne porty dla Crystal Dynamics, IO Interactive i Eidos Montreal. Zespół stworzył między innymi: Thief (PC), Tomb Raider (PC, PS3), Hitman: Rozgrzeszenie (PC), Deus Ex: Bunt Ludzkości (PC), Lara Croft and the Guardian of Light (PC, PS3), Tomb Raider: Underworld (PC, PS3), Tomb Raider: Anniversary (PC), Tomb Raider: Legend (PC, Xbox)

Źródło: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=150454640&postcount=1

Tagi: Crystal Dynamics Rise of the tomb raider Square Enix