Starfield z kolejnymi poprawkami. Twórcy skupiają się na wydajności, stabilności i problemach

Gry
1407V
Starfield
Wojciech Gruszczyk | 25.09.2023, 18:01

Bethesda potwierdziła udostępnienie kolejnej aktualizacji do Starfielda. Gra otrzymała „niewielki” patch, który jednak zajmuje się istotnymi elementami. Deweloperzy potwierdzili, żę wciąż pracują nad znacznie większym plikiem.

W zeszłym tygodniu Bethesda potwierdziła prace nad dużym patchem do Starfielda, który zaoferuje szereg ważnych ulepszeń – deweloperzy zapewnią między innymi wsparcie dla DLSS oraz przycisk spożywania żywności.

Dalsza część tekstu pod wideo

Twórcy wciąż pracują nad ulepszeniami oraz oczekiwanymi funkcjami, ale Starfield właśnie otrzymał aktualizację 1.7.33. Bethesda potwierdziła, że ten niewielki patch wprowadza „poprawki problemów z wydajnością i stabilnością oraz kilkoma ogólnymi kwestiami związanymi z rozgrywką”.

Deweloperzy tak naprawdę zajęli się czterema elementami – głównymi poprawkami, grafiką, wydajnością i stabilnością oraz statkami. Gracze już teraz nie otrzymają łatwego dostępu do całego ekwipunku sprzedawcy, usunięto błąd ze skalowaniem obrazu czy też wyeliminowano przycinanie się gry spowodowane ręcznym skanerem.

OGÓLNE

  • Postacie: Usunięto błąd, który mógł powodować, że niektóre postacie nie znajdowały się we właściwych miejscach.
  • Stacje gwiezdne: Usunięto błąd, przez który stacje gwiezdne mogły być oznaczane jako statki należące do gracza.
  • Sprzedawcy: Rozwiązano problem, przez który gracz mógł uzyskać dostęp do całego ekwipunku sprzedawcy.

GRAFIKA

  • AMD (PC): Usunięto błąd, przez który efekt flary związany z gwiazdami nie był wyświetlany prawidłowo na maszynach z kartami z procesorami firmy AMD.
  • Grafika: Rozwiązano problem ze skalowaniem obrazu, który mógł powodować rozmazywanie tekstur.
  • Grafika: Usunięto błąd, który mógł powodować problemy ze światłoczułością podczas przewijania menu ekwipunku.

WYDAJNOŚĆ I STABILNOŚĆ

  • Skaner ręczny: Rozwiązano problem, przez który skaner ręczny powodował przycinanie się gry.
  • Wprowadzono różne poprawki zwiększające stabilność i wydajność, aby wyeliminować problem nagłego wyłączania się gry.

STATKI

  • Witryny: Usunięto błąd, który powodował, że przedmioty umieszczane na manekinach znajdujących się wewnątrz statku znikały.
  • Witryny: Usunięto błąd, który powodował, że przedmioty umieszczane w pojemnikach magazynowych Razorleafa i w uchwytach na broń znikały po przejęciu innego statku.

Zmiany tak naprawdę nie są duże, ale jak widać Bethesda małymi krokami eliminuje problemy, które mogą ostatecznie wpływać na doświadczenie graczy.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Starfield.

Źródło: Bethesda

Komentarze (100)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper