Ray tracing cieni w Halo Infinite na Xbox Series X|S. Sezon 4 z graficznymi ulepszeniami

Czwarty Sezon zadebiutował już w Halo Infinite. Nowe mapy, tryb zabawy i ekwipunek to nie koniec świeżych atrakcji, jakie 343 Industries przygotowało dla fanów. W grze pojawiła się też opcja włączenia ray tracingu w ograniczonej formie.
Opcja włączenia ray tracingu dla cieni rzucanych przez promienie słoneczne była dotychczas dostępna tylko w na PC. Od teraz, dzięki aktualizacji wprowadzającej Sezon 4, możemy również cieszyć się z takiego ustawienia graficznego na Xbox Series X orax Series S. Rzeczona opcja dotyczy wyłącznie trybu sieciowej rozgrywki w multiplayerze. Niestety ray tracing cieni rzucanych przez Słońce nie jest dostępny w kampanii Halo Infinite.
W pewnych sytuacjach - jak określa to 343 Industries - włączenie opcji "raytraced sun shadows" może powodować spadki płynności animacji.




Poniższy filmik prezentuje, jak Halo Infinite wygląda z włączonym ray tracingiem cieni - w wersji pecetowej. Taka opcja pojawiła się na komputerach już kilka miesięcy temu.
Więcej o nowościach z Sezonu 4 przeczytacie tutaj.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Halo Infinite.