Final Fantasy XVI na widowiskowej rozgrywce. Gameplay z bossem wygląda znakomicie

Gry
1598V
Final Fantasy XVI
Wojciech Gruszczyk | 02.06.2023, 14:01

Square Enix już lata temu porzuciło turowe walki na rzecz bardziej dynamicznych pojedynków, ale FinalFantasy XVI wygląda niczym najnowsza odsłona serii Devil May Cry. Porównanie nie jest bezpodstawne, ponieważ jednym z głównych specjalistów realizujących bitwy w FFXVI był Ryota Suzuki.

Square Enix już lata temu zapowiedziało, że stawia na akcję w serii Final Fantasy, ponieważ właśnie tego oczekują gracze. To z tego powodu już Final Fantasy XV zapewnił płynną rywalizację, jednak Final Fantasy XVI podnosi stawkę na wyższy poziom oferując rywalizację, która bez problemu mogłaby znaleźć się w najnowszej grze Capcomu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nie jest to przypadek, ponieważ Ryota Suzuki zajmował się opracowaniem pojedynków w takich grach jak Devil May Cry 5 i bez wątpienia jego pracę można dostrzec w materiałach z Final Fantasy XVI. Główny bohater błyskawicznie wykorzystuje dynamiczne ataki, a gracz ma okazję płynnie zmieniać specjalne ruchy, które zapewniają widowiskowe akcje.

Clive Rosfield może bardzo szybko unikać ataków i trzeba przyznać, że gameplay wygląda świetnie... choć podejrzewam, że niektórzy gracze nie będą zadowoli z aż tak dynamicznych starć.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy XVI.

Źródło: YouTube.com

Komentarze (58)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper