Kolejni deweloperzy próbują wcisnąć nam 30 fps

Gry
1463V
Kolejni deweloperzy próbują wcisnąć nam 30 fps
Bartosz Dawidowski | 03.11.2014, 11:48
PS4

Kolejni deweloperzy chyba za dużo rozmawiają ostatnio z Ubisoftem. Do chórku pochwalnego dla 30 fpsów w grach właśnie dołączyło From Software, które przekonuje nas do takiej płynności animacji w Bloodborne.

W wywiadzie dla PlayStation Lifestyle producent Bloodborne stwierdził, że jego produkcja "będzie działać najprawdopodobniej w 30 fps, bo uznaliśmy, że to najlepsza płynność animacji dla gier akcji".

Masaki Yamagiwa próbował przekonywać swojego rozmówcę i czytelników, że 60 fps jest zbędne w przypadku Bloodborne, ponieważ "nie mamy tu do czynienia ze strzelaniną FPP, tylko z grą akcji".

Tłumaczenie to cokolwiek osobliwe, bo właśnie w grach akcji liczą się dosłownie ułamki sekund np. przy wykonywaniu uników. Patrząc jednak na poprzednie gry Souls od From Sofware, które wypuszczano na rynek z kiepskim frameratem w wielu lokacjach, to i 30 fps będą zadowalające. Byle taka wartość była stabilna. Przydałoby się również, by ich nowa gra wyglądała w finalnej wersji tak jak na materiałach promocyjnych.

Dalsza część tekstu pod wideo

Sporo gameplayu z Bloodborne znajdziecie w tym miejscu.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.

Źródło: http://www.playstationlifestyle.net/2014/10/27/bloodborne-frame-rate-targeting-30fps-since-its-the-best-for-action-games-claims-producer/

Komentarze (115)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper