Kolejni deweloperzy próbują wcisnąć nam 30 fps

Kolejni deweloperzy chyba za dużo rozmawiają ostatnio z Ubisoftem. Do chórku pochwalnego dla 30 fpsów w grach właśnie dołączyło From Software, które przekonuje nas do takiej płynności animacji w Bloodborne.
W wywiadzie dla PlayStation Lifestyle producent Bloodborne stwierdził, że jego produkcja "będzie działać najprawdopodobniej w 30 fps, bo uznaliśmy, że to najlepsza płynność animacji dla gier akcji".
Masaki Yamagiwa próbował przekonywać swojego rozmówcę i czytelników, że 60 fps jest zbędne w przypadku Bloodborne, ponieważ "nie mamy tu do czynienia ze strzelaniną FPP, tylko z grą akcji".
Tłumaczenie to cokolwiek osobliwe, bo właśnie w grach akcji liczą się dosłownie ułamki sekund np. przy wykonywaniu uników. Patrząc jednak na poprzednie gry Souls od From Sofware, które wypuszczano na rynek z kiepskim frameratem w wielu lokacjach, to i 30 fps będą zadowalające. Byle taka wartość była stabilna. Przydałoby się również, by ich nowa gra wyglądała w finalnej wersji tak jak na materiałach promocyjnych.
Sporo gameplayu z Bloodborne znajdziecie w tym miejscu.




Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.