Redfall wymaga stałego połączenia z serwerami nawet podczas rozgrywki single-player. Bez trybu offline

Gry
1319V
Redfall
Wojciech Gruszczyk | 01.02.2023, 14:03

Arkane Studios przyzwyczaiło graczy do tworzenia mocnych produkcji nastawionych na kampanię i choć Redfall ma również zapewnić angażujący wątek i produkcję ukończymy w pojedynkę, to jednak okazuje się, że podczas każdej sesji będziemy musieli połączyć się z serwerami Bethesdy.

Pierwszy Xbox Developer_Direct pozwolił graczom na sprawdzenie dużego materiału z Redfall, który mógł zachęcić graczy do produkcji Arkane Studios. Twórcy pokazali sporo fragmentów rozgrywki, a nawet potwierdzili ostateczną datę premiery.

Dalsza część tekstu pod wideo

Teraz jednak nadszedł moment na mniej pozytywną wiadomość, ponieważ okazuje się, że Redfall nie zapewni graczom rozgrywki offline. Bethesda zaktualizowała FAQ na swojej stronie, który potwierdza fatalną informację:

„Czy granie w Redfall będzie wymagało połączenia z internetem w grze dla jednego gracza i w trybie współpracy? Stałe połączenie z internetem będzie wymagane zarówno w przypadku gry dla jednego gracza, jak i trybu współpracy”.

Możemy podejrzewać, że progresja w Redfall będzie zapisywana na serwerach, więc deweloperzy chcą mieć stały dostęp do informacji o graczach. Nie jest to jednak dobra wiadomość dla fanów produkcji Arkane Studios, którzy chcą poznać grę w pojedynkę i przykładowo grają na Xboksach lub PC w miejscach, gdzie nie mogą pozwolić sobie na stały dostęp do sieci.

Redfall zmierza wyłącznie na Xboksy Series X|S oraz komputery osobiste. Gra zaoferuje czteroosobową kooperację, która według oficjalnych informacji jest opcjonalna.

Źródło: Gamingbolt

Komentarze (180)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper