The Callisto Protocol odbudowuje renomę na Steam. Studio naprawia grę i komentuje problemy z Xboksów

Gry
1697V
The Callisto Protoco
Iza Łęcka | 05.12.2022, 11:56

Striking Distance Studios nie zmarnowało ostatnich dni, koncentrując się na aktualizacjach i dbając o to, by krwawy horror działał lepiej na wszystkich platformach. Zespół odniósł się także do kwestii kłopotów zaistniałych na konsolach Microsoftu.

To była burzliwa premiera The Callisto Protocol niemal na wszystkich platformach. W piątek stało się jasne, że oczekiwany tytuł doświadcza niebywałych trudności i jest niemal niegrywalny na PC, dlatego po szybkiej reakcji i wydaniu oświadczenia, deweloperzy przystąpili do wdrażania konkretnych rozwiązań.

Dalsza część tekstu pod wideo

W weekend horror z Jacobem Lee otrzymał łatki na wszystkich platformach – studio rozpoczęło od najbardziej palących problemów na komputerach osobistych, ale nie zapomniało także o wydaniach konsolowych:

„Dziękujemy za cierpliwość. Dostępna jest teraz łatka na PC, która poprawia problemy z zacinaniem się rozgrywki z powodu kompilacji shaderów. Po aktualizacji przy pierwszym uruchomieniu aplikacji w menu gry może wystąpić chwilowe zacinanie się. Pracujemy nad dalszymi optymalizacjami w nadchodzących dniach”.

„Dostępne są patche na wszystkich konsolach, które powinny naprawić problemy z liczbą klatek na sekundę i crashami, które niektórzy z was zgłosili. Słuchamy, ciężko pracujemy nad aktualizacjami i na początku tego tygodnia będziemy udostępniać szczegółowe informacje na temat kolejnych ulepszeń. Dziękujemy za cierpliwość”.

Poprawki wersji PC sprawiły, że produkcja otrzymuje coraz lepsze opinie na Steam – aktualnie The Callisto Protocol może pochwalić się „mieszanymi” recenzjami, lecz zwróćmy uwagę, że już 55% tekstów ma pozytywny wydźwięk. W zeszłym tygodniu średnia utrzymywała się na poziomie zaledwie 21%.

undefined

Strinking Distance Studios odpowiedziało także na zarzuty dotyczące braku ray tracingu w wersji na Xboksie Series X – deweloperzy potwierdzili, że RT jest dostępny w grze, ale natrafiono na trudności bezpośrednio związane z odbiciami.

„Chcieliśmy wyjaśnić wszelkie nieporozumienia: ray tracing jest obsługiwany i wygląda świetnie na Xboksach Series X. Jesteśmy jednak świadomi problemów z odbiciami, które usiłujemy naprawić. Więcej informacji pojawi się w tym tygodniu. Dziękujemy za cierpliwość i wsparcie”.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Callisto Protocol.

Źródło: Twitter / Steam

Komentarze (128)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper