God of War Ragnarok i nieoczekiwany zwrot akcji. Twórcy od początku sugerowali najważniejszy wątek [SPOILER]
Jednym z najmocniejszych atutów God of War Ragnarok jest całkiem wciągająca i emocjonująca historia. Okazuje się, że scenarzyści pracujący nad opowieścią dość przypadkowo wpadli na jeden z głównych wątków – nie zapomnieli jednak zostawić pewnych podpowiedzi... [UWAGA NA SPOILER]
Najnowsza przygoda Kratosa i Atreusa jest już dostępna na rynku od niemal dwóch tygodni, dzięki czemu część graczy zdążyło się z nią zapoznać i odkryć pewne smaczki, jakie Santa Monica Studio miało w zanadrzu. Tych naprawdę nie brakuje! Deweloperzy nie tylko pokusili się o tak klimatyczne Easter Eggi jak nawiązania do znanych produkcji PlayStation Studios czy wzmianka o zapomnianej grze, ale uczcili pamięć jednego ze zmarłych kolegów w zadaniu pobocznym. To jednak nie wszystko...
[UWAGA NA SPOILER] Przedstawiony poniżej wątek odwołuje się bezpośrednio do głównej fabuły gry God of War Ragnarok. Jeżeli nie miałeś jeszcze okazji sprawdzić tytułu, a nie lubisz niespodzianek, pomiń wiadomość.
Jak informuje redakcja IGN, reżyser produkcji Eric Williams opowiedział o jednej z głównych tajemnic God of War Ragnarok, której poznanie gracze mają dosłownie przed oczami. Chodzi o wątek związany z nordyckim bogiem wojny Tyrem, który zostaje uratowany przez protagonistów w pierwszych godzinach rozgrywki. Później okazuje się, że to Odyn wcielił się w boga i planował ogromną intrygę.
Williams zdradził, że spostrzegawczy odbiorcy mogli zauważyć pewną zmianę już po napisach – jeżeli śledziliśmy na ekranie poczynania najważniejszego nordyckiego boga wcielającego się w Tyra, jego imię w napisach było zapisywane bez specyficznego akcentu (Týr). Gdy w końcu spotykamy prawdziwą postać, Týr jest poprawnie napisany.
Santa Monica Studio ukryło jeszcze kilka drobnych podpowiedzi, które pozwoliły szybciej zorientować się, na czym polega jeden z najważniejszych zwrotów akcji w produkcji – chodziło chociażby o styl wypowiedzi najważniejszego władcy ukrytego pod przebraniem. Jeżeli po uratowaniu nieprawdziwego Tyra powrócimy do pomieszczenia, w którym się znajdował, znajdziemy krucze, czarne pióra, które sugerują zagadkę.
Jednocześnie reżyser God of War Ragnarok opowiedział, kiedy pojawił się pomysł na tak zdecydowaną zmianę w fabule. Po dogłębnych, tygodniowych analizach twórcy potwierdzili rozpoczęcie prac nad wdrożeniem zaskakującego pomysłu wpływającego na odbiór pozycji.
„Byliśmy na spotkaniu pewnego dnia, rozmawialiśmy o uwięzieniu Týra i wszystkim, co było z tym związane, i powiedziałem do scenarzystów: „Co jeśli Týr jest Odynem?” A oni na to: „Co?””
Ograliście już najnowszą przygodę Kratosa? Udało się Wam wcześniej odkryć sekret dodany przez deweloperów?
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do God of War: Ragnarok.