The Last of Us Frakcje rozwijane przez eksperta od Battle Passa z Fortnite. Naughty Dog powiększa zespół

Gry
1389V
The Last of Us Frakcje
Iza Łęcka | 09.11.2022, 11:41

Prace nad sieciowym The Last of Us ciągle trwają, dlatego Naughty Dog nie ustaje w poszukiwaniach deweloperów, którzy w znaczącym stopniu przyczyniliby się do rozwoju projektu. Do ekipy dołączył Anders Howard, który wcześniej koncentrował się na przygotowaniu Battle Passa do hitu Epic Games.

W przyszłym roku otrzymamy szereg konkretów na temat The Last of Us Frakcje. Tytuł jest rozwijany przez wewnętrzny zespół Naughty Dog, który został znacząco rozbudowany, a studio wciąż przyjmuje specjalistów mających doświadczenie w grach sieciowych oraz produkcjach nastawionych na rozgrywkę free-2-play.

Dalsza część tekstu pod wideo

Najnowszym nabytkiem gwiazd PlayStation jest Anders Howard, który przed laty zajmował się opracowaniem „rdzenia strategii progresji” Battle Passa w Fortnite. Wiele na to wskazuje, że twórca będzie korzystał ze zdobytych umiejętności i na nowym stanowisku zajmie się rozwojem planu monetyzacji dla The Last of Us Frakcje.

„Z przyjemnością informuję, że rozpoczynam nową pracę jako główny projektant monetyzacji w Naughty Dog! [Jestem - przyp.red.] Super podekscytowany!” - napisał na swoim koncie Linkedin.

Howard nawiązał współpracę z Naughty Dog w listopadzie, przechodząc z Ubisoft Stockholm, lecz jego portfolio jest całkiem okazałe. Wcześniej czuwał także nad wprowadzeniem Battle Passa do Rocket League i Fall Guys. Deweloper ma spore doświadczenie w rozwijaniu progresji poprzez przepustki sezonowe, dlatego śmiało można podejrzewać, że podobne rozwiązania wdroży do sieciowego The Last of Us.

Aktualnie nie poznaliśmy zbyt wielu szczegółów dotyczących rozgrywki multiplayer. Mając jednak na uwadze fakt, że Sony nie rezygnuje ze swojej starszej platformy, sieciowa produkcja może trafić jednocześnie na PS5, PS4 i PC.

Źródło: Gamesradar

Komentarze (45)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper