Gran Turismo 7 ulepszane przez Polyphony. Opublikowano patch 1.16

Gry
2148V
GT7
Bartosz Dawidowski | 09.06.2022, 10:01

Polyphony kilka dni temu znów zirytowało wielu fanów, podnosząc po cichu ceny wielu najdroższych samochodów w Gran Turismo 7 (o czym pisaliśmy tutaj). Studio – oprócz grzebania przy ekonomii gry – naprawia też błędy.

Doczekaliśmy się dzisiaj wydania nowego patcha dla Gran Turismo 7, opatrzonego kodem 1.16 (PS4)/1.160 (PS5). Tym razem japońskie studio pochyliło się nad kilkoma bugami, występującymi m.in. w multiplayerze.

Dalsza część tekstu pod wideo

Polyphony naprawiło bugi, które powodowały błędne naliczanie czasu przy wybraniu pewnej opcji startowej w ustawieniach wyścigów w multiplayerowym lobby. Wyeliminowano też znikanie tła i zawieszanie gry przy wchodzeniu do lobby podczas trwającego wyścigu. Autorzy naprawiali też bug, który powodował, że dochodziło do jednoczesnej instalacji wyczynowych tłoków i turbosprężarek.

Deweloperzy zmodyfikowali też force feedback przy używaniu wielu kierownic i trzech wymienionych modeli samochodów:

Samochody z modyfikacjami Force Feedback:

  • SRT Tomahawk X Vision Gran Turismo
  • SRT GTS-R Vision Gran Turismo
  • Jaguar Vision Gran Turismo SV

Kierownice z ulepszonym Force Feedback w tych samochodach:

  • Thrustmaster® T300
  • Thrustmaster® T500
  • Thrustmaster® T-GT
  • Fanatec® CSL Elite Racing Wheel
  • Fanatec® Podium
  • Fanatec® GT DD Pro

Polyphony informuje też o naprawieniu szeregu „innych problemów”, nie wchodząc już w szczegóły tych mniejszych bugów.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Gran Turismo 7.

Źródło: https://mp1st.com/title-updates-and-patches/gran-turismo-7-update-1-16-races-out-for-bug-fixes-this-june-9

Komentarze (34)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper