Gran Turismo 7 ulepszane przez Polyphony. Opublikowano patch 1.16
Polyphony kilka dni temu znów zirytowało wielu fanów, podnosząc po cichu ceny wielu najdroższych samochodów w Gran Turismo 7 (o czym pisaliśmy tutaj). Studio – oprócz grzebania przy ekonomii gry – naprawia też błędy.
Doczekaliśmy się dzisiaj wydania nowego patcha dla Gran Turismo 7, opatrzonego kodem 1.16 (PS4)/1.160 (PS5). Tym razem japońskie studio pochyliło się nad kilkoma bugami, występującymi m.in. w multiplayerze.
Polyphony naprawiło bugi, które powodowały błędne naliczanie czasu przy wybraniu pewnej opcji startowej w ustawieniach wyścigów w multiplayerowym lobby. Wyeliminowano też znikanie tła i zawieszanie gry przy wchodzeniu do lobby podczas trwającego wyścigu. Autorzy naprawiali też bug, który powodował, że dochodziło do jednoczesnej instalacji wyczynowych tłoków i turbosprężarek.
Deweloperzy zmodyfikowali też force feedback przy używaniu wielu kierownic i trzech wymienionych modeli samochodów:
Samochody z modyfikacjami Force Feedback:
- SRT Tomahawk X Vision Gran Turismo
- SRT GTS-R Vision Gran Turismo
- Jaguar Vision Gran Turismo SV
Kierownice z ulepszonym Force Feedback w tych samochodach:
- Thrustmaster® T300
- Thrustmaster® T500
- Thrustmaster® T-GT
- Fanatec® CSL Elite Racing Wheel
- Fanatec® Podium
- Fanatec® GT DD Pro
Polyphony informuje też o naprawieniu szeregu „innych problemów”, nie wchodząc już w szczegóły tych mniejszych bugów.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Gran Turismo 7.