"Zaciera się granica między grą a filmem" - grafika w AC: Unity

Gry
1574V
"Zaciera się granica między grą a filmem" - grafika w AC: Unity
Bartosz Dawidowski | 22.07.2014, 12:30
PC PS4 XONE

Paryż ogarnięty rewolucyjną zawieruchą ma w Assassin's Creed: Unity sprawiać wrażenie żywego miasta. W kolejnym odcinku dziennika dewelopera Ubisoft przedstawia swoje pomysły na gameplay i oprawę wizualną nowego projektu.

Ubisoft prezentuje swoje narzędzia, które wykorzystywane są w procesie kreacji grafiki Assassin's Creed: Unity. Deweloperzy często wspominają o procesie zacierania się granicy między oprawą wizualną gry, a filmem. Ten fotorealizm ma zostać zapewniony przede wszystkim przez rozbudowany system oświetlenia. W tym konkretnym przypadku będziemy mieć do czynienia m.in. z efektem symulowanego odbijania promieni słonecznych od różnych powierzchni. W drugiej części materiału twórcy podejmują temat ogromnej ilości NPC-ów, którzy będą przemierzać ulice francuskiej stolicy.

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (54)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper