Analiza grafiki w becie Destiny - starcie platform dwóch generacji!

W Destiny można pograć również na konsolach last-genowych. Czy Bungie dobrze poradziło sobie z przygotowaniem nowego silnika graficznego, który podołałby temu zadaniu? Redakcja Digital Foundry, działająca w ramach Eurogamera, postanowiła drobiazgowo przeanalizować ten temat.
Jeśli ktoś spisywał na straty last-genowe wersje Destiny, to pewnie przeżyje spory szok. Okazuje się bowiem, że wersja gry na PS3 (beta) wcale nie odbiega w istotny sposób od poziomu wizualnego edycji na PS4. Tytuł działa w natywnej rozdzielczości 1024x624 i wykorzystuje efekty post-processingu FXAA. Największą różnicą między platformami jest oczywiście rozdzielczość, ale już np. system oświetlenia generuje bardzo podobne efekty na obu sprzętach. Framerate również jest stabilny - zablokowany na poziomie 30 fps (włączony v-sync).
Jest jeden element, który wypada znacznie gorzej na PS3 - jakość cieni. Migające, "rozpikselowane" cienie to "zdecydowanie największy wizualny problem wersji na PS3". Pomimo tego w analizie Digital Forge można przeczytać, że:
"Oprawa wizualna Destiny na PS3 utrzymuje się na zaskakująco podobnym poziomie, pomimo różnic w mocy platform. Oczywiście dokonano cięć gdzie trzeba, ale cały przekaz jest spójny".




Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny.