Xbox Game Pass promowany przez Microsoft. „Odkrycie ulubionej gry nigdy nie było tak łatwe”

Gry
602V
Xbox Game Pass na telefonie
Iza Łęcka | 25.03.2022, 13:40

Gigant z Redmond kontynuuje promocję swojej czołowej usługi. W najnowszym spocie reklamującym Xbox Game Pass dowiemy się, jak łatwo sprawdzać kolejne produkcje należące do różnych gatunków.

Xbox Game Pass wystartował 5 lat temu i wypracował sobie całkiem mocną pozycję na rynku, stając się jednym z kluczowych elementów strategii Microsoftu w rozwijaniu oferty Xboksa. Choć początkowo inicjatywa nie została zbyt dobrze przyjęta przez pracowników przedsiębiorstwa, którzy zwiastowali jej niechybną porażkę, korporacja może pochwalić się sporym sukcesem i bazą ponad 25 mln subskrybentów.

Dalsza część tekstu pod wideo

W trakcie tegorocznej edycji GDC poznaliśmy wiele faktów na temat abonamentu – wiemy, że użytkownicy sprawdzają znacznie więcej gatunków i poświęcają więcej czasu na ogrywanie tytułów. Również starsze gry dodane do katalogu cieszą się zwiększoną liczbą graczy na serwerach. Od czasu uruchomienia usługi dodano również 60 pozycji nagrodzonych wyróżnieniem GOTY.

Dzięki najnowszemu materiałowi poświęconemu usłudze przekonamy się, jak łatwo można wybrać wartą uwagi produkcję, rozpoczynając sesję przy konsoli lub PC. Reklama zatytułowana „Jak odkryć swoją kolejną ulubioną grę w Xbox Game Pass” przedstawia kolejne części menu oraz podział na poszczególne gatunki – porównując bibliotekę XGP do starożytnych grobowców, twórcy zachęcają użytkowników do „szukania skarbów” ;)

Źródło: YouTube.com

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper