Xbox Game Pass osiąga znakomite wyniki. Microsoft zdradza szczegóły
Microsoft stawia na Xbox Game Pass i strategia amerykańskiej korporacji przynosi sukcesy. Sarah Bond oraz Phil Spencer z okazji GDC 2022 rozmawiali na temat usługi i potwierdzili znakomite rezultaty generowane przez propozycję.
Microsoft systematycznie prezentuje nowe gry zmierzające do Xbox Game Pass i od czasu do czasu możemy zagrać w naprawdę kapitalne produkcje – jednym z ostatnich hitów jest Tunic, który niespodziewanie został dodany do katalogu w dniu premiery.
Sarah Bond oraz Phil Spencer podczas specjalnej sesji na GDC 2022 rozmawiali na temat Xbox Game Pass i potwierdzili, że klienci grają w 40% więcej tytułów po dołączeniu do usługi. Członkowie średnio wypróbowują o 30% gatunków, a produkcje notują średnio 8,3x wzrost graczy, gdy starszy tytuł zostanie dołączony do Game Passa.
W przypadku nowych produkcji, Microsoft odnotował 3,5-krotnie wzrost graczy w porównaniu z podobnymi przygodami, które nie znajdują się w bibliotece. Jednocześnie Xbox Game Pass zachęca do wypróbowania pozycji niezależnych – 15-krotnie lepszy wynik użytkowników robi wrażenie.
Xbox Game Pass cieszy się także dużym zainteresowaniem (3,5x lepszy wynik graczy) w porównaniu z premierami na PC.
Co ciekawe, członkowie Xbox Game Pass mają 4-razy chętniej streamować na Twitchu i wydają o 50% więcej względem „podobnych użytkowników”.
Przedstawione informacje kolejny raz potwierdzają, że Xbox Game Pass zachęca do grania oraz wypróbowania różnych produkcji.
„Xbox University PSA:
Xbox Gamers, niesamowita, urocza @BondSarah_Bond omawia Gamepassa i branżę z @XboxP3 na GDC. Świetnie słuchać. Link poniżej”
Xbox University PSA:
— 👑Uni Sensei👑 (@UniDaSensei) March 23, 2022
Xbox Gamers, the amazing, lovely @BondSarah_Bond discusses Gamepass and the industry with @XboxP3 at GDC. Great listen. Link below pic.twitter.com/mpYdtCguSU