Crytek uważa, że Homefront: The Revolution wykorzysta w pełni technologię Cry Engine

Jedną z większych, oraz najciekawszych prezentacji ostatnich tygodni było Homefront: The Revolution, które pojawi się na Xbox One oraz PlayStation 4 i komputerach osobistych.
Za grę odpowiada niemieckie studio Crytek, które korzysta z mocarnej technologii Cry Engine w procesie produkcji gry. Dzięki temu autorzy gry będą w stanie wygenerować o wiele większy obraz świata, niźli miało to miejsce we wcześniejszych grach tego producenta.
Na temat Homefront: The Revolution postanowił wypowiedzieć się jeden z projektantów, niejaki Fasahat Salim, który stwierdził, jakoby gra ''wyciskała'' z Cry Engine to co najlepsze. Autor przyznaje, że jest to jeden z największych światów, jakie przygotowano w siedzibie Crytek, oraz dlaczego zdecydowano się umiejscowić akcję w Filadelfii.




''Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, jaką skalą operujemy. Wyciskamy z technologii Cry Engine wszystko co się da. Homefront: The Revolution to jeden z największych światów, jakie stworzyło Crytek. (. . .) Grę mogliśmy umiejscowić gdziekolwiek, chcieliśmy jednak, aby była to Filadelfia, ponieważ z tym miastem jest powiązana pewna symbolika. To miejsce, w którym rodziła się niepodległość w USA.''
Homefront: The Revolution pojawi się na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach osobistych. Poniżej możecie rzucić okiem na fragmenty rozgrywki, które udostępniono podczas targów E3.