Duża aktualizacja Titanfall poprawia bugi, wprowadza nowy moduł zabawy

Titanfall dorobi się już niedługo kolejnej aktualizacji. Tym razem patch deweloperzy zajęli się przede wszystkim lepszym zbalansowaniem gameplayu tej popularnej sieciowej strzelaniny.
Oprócz poprawek w balansie broni (zmieniono siłę ognia i właściwości Satchels, Shotgun, R101, R97, Hemlok, AMPed Hemlok, G2, AMPed G2, Titan Plasma Railgun oraz Big Punch kit) otrzymamy przede wszystkim nowy moduł zabawy. W "Marked for Death" jeden gracz z każdego zespołu zostanie oznaczony jako główny cel spotkania. W tym momencie rozpocznie się polowanie na takich zawodników. Drużyna oznaczonego gracza będzie jednak starać się go bronić przed ofensywą przeciwnego zespołu.
Aktualizacja doda również Titan Cards, Titan Insignias, ulepszy matchmaking, a także usprawni sztuczną inteligencję Auto-Tytanów.
Poprawki bugów:
- Poprawka braku muzyki przy dołączaniu późno do spotkania.
- Poprawka braku Sonar Burn Cards.
- Poprawka braku wskaźnika "Titan Locking/Pilot Locking".
- Przywrócona muzyka Zwycięstwa/Porażki na końcu spotkania Corporate w Kampanii.
- Poprawka zaciętych Tytanów, wystawiających głowicę nuklearną.
- Poprawka błędów w ucieczce pilotów z Tytanów.
- Poprawka błędu reakcji Tytanów po uderzeniu ich pięścią.
- Poprawka błędu Smart Pistol, którym nie można było trafić pełzających Spectres.
- Poprawka zachowania lock-on w Smart Pistol.
- Poprawka zawieszania gry w kilku rzadkich sytuacjach.
- Poprawka widoczności ukrytych graczy w dużej mgle.
- Poprawka zachowania gry, przy długiej nieprzerwanej sesji.
- Poprawka "rwania" ekranu przy frameracie bliskim 60 fps.
- Poprawka błędu przy przechodzeniu do menu Xbox, który powodował nachodzenie na siebie 2 utworów muzycznych.
Premiera rzeczonej aktualizacji nastąpi „już niedługo”. Pozostaje uzbroić się w jeszcze trochę cierpliwości.