Mnóstwo szczegółów z Ground Zeroes i The Phantom Pain

Gry
1276V
Mnóstwo szczegółów z Ground Zeroes i The Phantom Pain
Wojciech Gruszczyk | 05.02.2014, 19:59
PS4 XONE PS3 X360

Z samego rana Zax rozpętał małą burzę publikując wiadomość, że najnowszą przygodę Snake’a można ukończyć w mniej niż dwie godzinyRedaktorzy Game Informera ujawnili kolejne szczegóły o Metal Gear Solid V: Ground Zeroes oraz o Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Informacje dotyczące Metal Gear Solid V: Ground Zeroes:

Dalsza część tekstu pod wideo

- Lornetki są bardziej przydatne niż dotychczas, ponieważ możemy dzięki nim oznakować rywali. Ta opcja może został wyłączona w menu.
- Strażnicy patrolują większe i szersze obszary, dodatkowo są bardziej nieprzewidywalni niż w poprzednich grach.
- Linia wzorku jest „szczególnie imponująca”.
- Ekwipunek jest teraz dostępny przez d-pad. Dotknięcie przycisku raz, szybko włącza broń i przedmioty. Natomiast trzymając otwieramy cała kolekcję sprzętu w tej klasie.
- Gdy zostaniemy zauważeni, to wskaźnik na ekranie wypełnia się kolorem, a im bardziej strażnik jest podejrzliwy tym koloru będzie więcej.
- Aplikacja na smartfony i tablety umożliwia skorzystania z mapy, ale także można dzięki niej przesłuchać pliki audio i zobaczyć informacje dotyczące misji.
- Zrezygnowano z odliczania czasu po wykryciu, teraz gracz musi słuchać rozmów radiowych, aby dowiedzieć się, kiedy doga jest wolna.
- Reflex Mode (slow motion) będzie przydatne nawet dla fanów z dużym stażem gry. Nie będzie to wielkie ułatwienie, a po prostu bonus. Tryb może być załączony, gdy Snake wyciągnie naładowany pistolet.
- Podczas przesłuchiwania strażników, trzymając ich za gardło, Snake zbierze informacje o amunicji i tajnych przejściach, a te nowinki zostaną zaznaczone na mapie. Bohater zbierze także amunicję od rywala.
- Kontrola pojazdów takich jak jeepy czy czołgi „jest super”.
- Sutherland (głos Snake’a) wykonuje wspaniałą robotę i dodaję do produkcji warstwę emocjonalną.
- Redaktorzy Game Informera zapoznali się z historią w ramach dwóch godzin, a testerzy Konami twierdzą, że ten proces można przyspieszyć do 5 minut. Jednak wszystko zależy od graczy, a produkcja zawiera dodatkowe misje.
- Dodatkowe misje, które są rozgrywane w dzień, pokazują „jak imponująco wygląda Fox Engine”.
- Gra w wersji na PlayStation 4 wygląda najlepiej.
- Zbierane naszywki XOF rzucane przez Skull Face'a odblokowują misje Deja/Jamais Vu.
- Misje Deja Vu zmieniają Obóz Omega w krajobraz Shadow Moses, wraz z muzyka i oświetleniem. Po ukończeniu posiadacze PlayStation i PlayStation 4 odblokowują klasyczny strój Snake’a.
- W Jamais Vu kontrolujemy Raidena, który musi pokonać Snatchersów. Nie posiada miecza, ale za to  jest szybszy od Snake'a.

Informacje dotyczące Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

- Kojima został zapytano o śpiączkę Big Bossa. W odpowiedzi redaktorzy usłyszeli, że ta historia ma sens i pod koniec The Phanotm Pain wyjaśni się cała sytuacja.
- W The Phanotm Pain Kojima chce pokazać, że nikt nie wraca z wojny bez szwanku. Tego przykładem są utracone kończyny u jego bohaterów.
- W grze pojawiają się zwierzęta, takie jak owce i kozy, które wyglądają bardzo realistycznie.
- The Phanotm Pain nie jest jednym wielkim światem, to raczej zbiór różnych miejsc, z różnych części świata.
- W niektórych lokacjach gracze będą mogli odetchnąć.
- Gracze otrzymają własną „bazę”, w której będą mogli chodzić, przygotowywać się do misji i robić różne rzeczy. Ponadto dostaniemy możliwość odwiedzenia baz innych graczy przez Sieć.
- W przeciwieństwie do Ground Zeroes, w The Phanotm Pain można rekrutować żołnierzy przez Fulton Recovery.
- Postęp z Ground Zeroes zostanie przeniesiony do The Phantom Pain, dając ludziom, którzy grali w prolog „przewagę”. 

Źródło: własne

Komentarze (75)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper