"Byliśmy przekonani, że gra jest gotowa" - EA tłumaczy się z bugów w BF4
Battlefield 4 okazało się jedną z mocniej "zarobaczonych" głośnych strzelanin ostatnich lat. Gracze od samej premiery gry zgłaszali problemy z licznymi bugami i kodem sieciowym. Co na to EA; czy firma nauczyła się czegoś po premierze tytułu?
EA zaczęło się tłumaczyć z faktu wypuszczenia na rynek Battlefield 4 w tak niedopracowanym stanie. Wg Patricka Soderlunda, wiceprezesa firmy, przedstawiciele EA byli "przekonani", że gra jest gotowa, bazując na przeprowadzanych przed premierą testach. Soderlund obiecał jednak, że wyciągnie wnioski z popełnionych błędów.
"Bazując na naszych testach wykonywanych przed premierą i wynikach z bety, byliśmy przekonani, że gra jest gotowa do premiery. Zaraz po wylądowaniu Battlefield 4 na rynku, zaczęły do nas napływać informacje o problemach zgłaszanych przez społeczność graczy i zespół deweloperski szybko podjął działania, by naprawić sytuację. (...) Podejmujemy aktualnie szereg kroków, które pozwolą nam dokładnie ocenić, co tak naprawdę się stało i wykorzystać tę wiedzę w procesie tworzenia naszych przyszłych projektów, tak by podobne problemy już nigdy się nie powtórzyły" - powiedział Soderlund w czasie spotkania z inwestorami.
Niektórzy twierdzą, że sytuacja z bugami w Battlefield 4 wcale nie była taka zła. Czy Battlefield 4 dało Wam w kość po premierze, czy udało się Wam cieszyć przyjemnym gameplayem?
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Battlefield 4.