Śmierć będzie bolesna - nowe szczegóły z Dark Souls II
Pomimo wielu pozytywnych ocen pierwowzoru, twórcy Dark Souls II chcą pokazać, że ich najnowszy projekt wniesie wiele świeżości w rozgrywkę. Poznaliśmy trzy interesujące szczegóły z nowego projektu From Software i możecie mi wierzyć – będzie jeszcze trudniej!
Lub przynajmniej tego chcą twórcy. Rycerze, którzy zbyt często polegną w walce stracą część ze swojego zdrowia. Sytuacja ta może się powtarzać do momentu aż gracz zostanie z połową życia i w tej sytuacji do końca gry będzie się męczył.
Kolejna innowacja jest również połączona ze śmiercią – teraz po przytuleniu się i polizaniu ziemi, postać nie zostanie „przeniesiona” do ogniska, a gracz będzie mógł swobodnie powrócić do miejsca, w którym poległ.
Ostatnią nowinką jest możliwość zatrudnienia kompana (AI), który pomoże uporać się z trudniejszym momentem w grze.
Zmiany prezentują się ciekawe, jednak miejmy nadzieję, że autorzy nie przesadzą z dodatkami i Dark Souls II będzie nadal trudną pozycja osadzoną w swoim niezwykłym klimacie.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dark Souls II.