Injustice: patch z poprawkami w kodzie sieciowym

Niedawno NetherRealm Studios opublikowało łatkę oznaczoną kodem 1.02 do Injustice: Gods Among Us. Nie wiadomo jednak było, jakimi dokładnie problemami zajmuje się patch. Aż do teraz.
NetherRealm zaktualizowało swoją oficjalna stronę internetową - nowe informacje dotyczą rzeczonej aktualizacji Injustice: Gods Among Us. Poniżej znajdziecie listę poprawek, które znalazły się w patchu 1.02.
Poprawki w kodzie gry:
- Dodano możliwość gry Lobo (który dostępny jest w oddzielnym DLC).
- Usprawniono połączenia sieciowe w przypadku dwóch użytkowników posiadających różną jakość łączy internetowych (występuje teraz mniej desynchronizacji w takich przypadkach).
- Dodano możliwość wykonania ataku inicjującego przejście na arenie, w przypadku gdy adwersarz znajduje się w powietrzu.
- Wyeliminowano możliwość podkładania bomb przez dwie postacie w tym samym momencie na niektórych Interaktywnych Obiektach.
Poprawki w balansie rozgrywki:
- Zwiększono obrażenia powodowane przez combosy po wykorzystywaniu Interaktywnych Obiektów.
- Zwiększono obrażenia od używania combosów z bombami.
- Nie można już przerwać ataku Ice Spike Killer Frosta poza combosem.
- Zmniejszono pole rażenia ataku z wyskoku Doomsdaya.
- Zmieniono miejsce lądowania po przejściach w arenach Arkham/Joker Asylum, tak by ograniczyć używanie Interaktywnych Obiektów zaraz po lądowaniu.