Tearaway: kształtuj świat własnymi palcami

Niedawno poznaliśmy datę premiery Tearaway, które pojawi się nie tylko w dystrybucji cyfrowej, ale również w wersji pudełkowej. Dziś w Sieci wylądował kolejny materiał wideo, prosto od twórców LittleBigPlanet.
Rex Crowle, główny projektant gameplayu w Tearaway, opowiada o genezie swojego projektu. Autorzy LittleBigPlanet chcieli stworzyć coś "supernamacalnego" - coś, przy czym czulibyśmy, że trzymamy w dłoniach żywy świat. Jednym z najważniejszych celów deweloperów było wytworzenie wrażenia plastyczności gry - gracz ma mieć wrażenie, że ma wpływ na każdy element wirtualnej przestrzeni (np. przebijając plansze palcami, naciągając sprężyste elementy).
Za złożenie przedpremierowych zamówień otrzymamy kilka bonusów. W przypadku Jukebox Pack będą to awatary do PSN, ścieżka dźwiękowa z gry i tapeta do PS Vita. W przypadku Special Delivery Pack dostaniemy strój do wykorzystania w LittleBigPlanet oraz skórkę dla prosiaka, którego będziemy ujeżdżać w grze.