Nie będzie problemów z konwersjami na PS4?

Watch Dogs w wersji na PS4 poraziło gałki oczne graficznym przepychem. Musicie jednak wiedzieć, że platformą wiodącą przy tym projekcie jest PC. Wersja na next-genową konsolę Sony będzie "tylko" konwersją.
Watch Dogs w wersji na PS4 poraziło gałki oczne graficznym przepychem. Musicie jednak wiedzieć, że platformą wiodącą przy tym projekcie jest PC. Wersja na next-genową konsolę Sony będzie "tylko" konwersją.




Watch Dogs powinno pomimo tego faktu wyglądać doskonale. Szczególnie w przypadku najbardziej zaawansowanej graficznie wersji na PS4. Serwis Inside Gamer przeprowadził ostatnio wywiad z prezesem Ubisoftu Yvesem Guillemotem. W trakcie dyskusji wypłynął temat trudności związanych z tworzeniem konwersji na konsole. Wg Guillemota tym razem Sony tak opracowało architekturę PS4 (opartą o układy AMD), że nie wystąpią problemy znane z PS3 (z którymi do dzisiaj nie może poradzić sobie wielu deweloperów, np. Bethesda). Platformą wiodącą dla Watch Dogs jest zatem PC i nie będą się wiązać z tym żadne niedogodności.
"Prognozujemy, że wystąpi znacznie mniej problemów z konwertowaniem na PS4 w porównaniu z PS3, które posiadało kompletnie inną architekturę. W poprzednich latach pisaliśmy gry przede wszystkim z myślą o X360, a później przenosiliśmy je na PS3. To pochłaniało mnóstwo czasu i pieniędzy" - powiedział prezes Ubisoftu.