Graficzne niedoróbki w Deep Down (PS4)

Gry
1584V
Graficzne niedoróbki w Deep Down (PS4)
Bartosz Dawidowski | 27.02.2013, 08:21

Zwiastun klimatycznego Deep Down od Capcomu zrobił na dziennikarzach zgromadzonych na PlayStation Meeting duże wrażenie pod względem zaawansowania graficznego. Capcom poszło w kierunku naturalizmu kojarzącego się z Wiedźminem 2. Nie znaczy to jednak, że pokaz wolny był od drobnych graficznych "baboli".

Zwiastun klimatycznego Deep Down od Capcomu zrobił na dziennikarzach zgromadzonych na PlayStation Meeting duże wrażenie pod względem zaawansowania graficznego. Capcom poszło w kierunku naturalizmu kojarzącego się z Wiedźminem 2. Nie znaczy to jednak, że pokaz wolny był od drobnych graficznych "baboli".

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

Sony z pewnością pokazało podczas PlayStation Meeting jak wielki potencjał wizualny kryje się w PS4. Nowa technologia będzie jednak - jak zawsze w naszej branży - borykać się z przeróżnymi glitchami i innymi potknięciami graficznymi. Redakcja GameTrailers postanowiła przeanalizować zwiastun Deep Down (który został w całości wykonany na silniku Panta Rhei). Redaktorzy wypatrzyli m.in. znane nam dobrze migające cienie czy ostre krawędzie przejść przy operowaniu głębią ostrości obrazu. Oprócz tego ekipa wskazuje też na pewne patenty gameplayowe, które mogą okazać się kluczowe dla rozgrywki (m.in. dynamiczny ogień).

 

 

Źródło: własne

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper