Elden Ring znajduje się w końcowej fazie rozwoju. „To kulminacja doświadczenia From Software”

Gry
1648V
Elden Ring znajduje się w końcowej fazie rozwoju. „To kulminacja doświadczenia From Software”
Iza Łęcka | 04.10.2021, 09:48

Na początku przyszłego roku będziemy świadkami premiery największej gry w historii From Software. Deweloperzy poinformowali, że prace nad Elden Ring przebiegają dość prężnie i wiele na to wskazuje, że zaplanowany debiut nie ulegnie zmianie. Jeden z przedstawicieli studia podsumował informacje dotyczące gry.

Kampania promocyjna Elden Ring jeszcze nie ruszyła. Jak dotąd Bandai Namco udostępniło jeden zwiastun gry, natomiast kilka redakcji podzieliło się swoimi spostrzeżeniami po zobaczeniu 16-minutowej rozgrywki. Nie ulega jednak wątpliwości, że już od pierwszych zapowiedzi produkcja From Software wzbudzała niemałe emocje wśród graczy, którzy są sympatykami gatunku soulslike i jest jednym z najbardziej wyczekiwanych tytułów w 2022 roku.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na Tokyo Game Show 2021 nie zobaczyliśmy nowych materiałów wideo z Elden Ring – autorzy jedynie pokazali grafikę, która zapowiada rozgrywkę w kooperacji.

Studio najpewniej nie traci czasu, bowiem prace nad Elden Ring są w kulminacyjnym etapie. W trakcie krótkiego wywiadu dla redakcji Famitsu Yasuhiro Kitao z From Software zdradził kilka informacji dotyczących pozycji oraz potwierdził ważną wiadomość: „Jesteśmy w końcowej fazie rozwoju i spokojnie zmierzamy do przodu”.

„Udostępniliśmy wideo i datę premiery w czerwcu 2021 roku, po dwóch latach bez nowych informacji, gdy pokazaliśmy materiał na E3 2019. Myślałem, że do tego czasu [tytuł – przyp. Red.] zostanie zapomniany, ale było wielu ludzi, którzy na niego czekali i chcę im jeszcze raz podziękować. Będziemy nadal rozwijać grę, aby spełnić wasze oczekiwania, więc proszę, wyczekujcie jej z niecierpliwością”.

Deweloper został zapytany, czym odznacza się najnowszy projekt studia i zdecydowanie podkreślił:

„To kulminacja doświadczenia FromSoftware w gatunku dark fantasy. Możesz cieszyć się wysokim poziomem trudności i poczuciem spełnienia , radością z odkrywania nieznanego, a także kreacją oprawy świata”.

Jednocześnie dowiedzieliśmy się, że na otwartym terenie będą lochy o małej i średniej wielkości, które będzie można eksplorować. Istnieje kilka rodzajów lochów do zbadania, takich jak katakumby i audytorium, natomiast gracze natrafią także na tzw. „legacy dungeons”, czyli ogromne, zamkowe lochy, które mogą kojarzyć z wcześniejszych produkcji studia. W poruszaniu się po rozległym świecie będą pomagać konie, jednak autor podkreśla, że poziom trudności będzie całkiem wysoki – wszystko po to, by odbiorcy czuli się spełnieni i usatysfakcjonowani.

From Software nie ogłosiło jeszcze zakończenia prac nad pozycją, ale wkrótce powinniśmy usłyszeć dobrą wiadomość – w końcu tytuł ma trafić na rynek już w styczniu. Możemy zatem podejrzewać, że Elden Ring nie zaliczy opóźnienia.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Elden Ring.

Źródło: https://gamingbolt.com/elden-ring-is-in-the-final-stages-of-development

Komentarze (78)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper