Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 27.08.2021 15:33
Elden Ring gamescom
3357V

Elden Ring na nowych materiałach. Pojawiają się konkrety dotyczące rozgrywki

Geoff Keighley miał okazję zaprezentować Elden Ring i organizator The Game Awards ponownie może przedstawić graczom nowy materiał z tej niezwykle oczekiwanej gry. Zobaczcie w akcji jedną z najważniejszych produkcji następnych miesięcy. From Software szykuje prawdziwego killera.

Pierwsi dziennikarze otrzymali możliwość zobaczenia 16-minutowej rozgrywki z Elden Ring, dzięki której poznaliśmy nowe szczegóły dotyczące gry. Redakcje opublikowały także nowe materiały, które pozwalają nam spojrzeć na oczekiwane IP.

From Software ma na koncie wiele cenionych produkcji, ale to właśnie Elden Ring jest największym tytułem studia, który ma osiągnąć gigantyczny sukces. Twórcy zaciągnęli do współpracy George'a R.R. Martina, który pomógł stworzyć świat – to właśnie na jego fundamentach deweloperzy przygotowali rozgrywkę. Tytuł pod wieloma względami przypomina poprzednie projekty Japończyków, jednak studio obiecuje, że pod względem skali otrzymamy zupełnie nową jakość.

Dziennikarze potwierdzają, że świat Elden Ring jest ogromny – autorzy przygotowali serię lochów, a dodatkowo zainteresowani trafią na gigantyczną, otwartą przestrzeń. Studio nie chce jednak męczyć fanów i w pozycji z każdego miejsca możemy skorzystać z szybkiej podróży. To ma pomóc zmniejszyć frustrację.

Gracze otrzymają także dostęp do „widmowego konia”, który będzie świetną opcją podczas walki, ale również skorzystamy z jego pomocy w trakcie eksploracji. Autorzy pierwotnie chcieli stworzyć prostą lokację, jednak w miarę upływu czasu teren się cały czas rozrastał i otrzymał nawet bardzo wysokie struktury.

Elden Ring

From Software potwierdziło także szczegóły współpracy z Georgem R.R. Martinem – pisarz jeszcze przed startem projektu stworzył wydarzenia, które są tłem akcji z Elden Ring, ponieważ ta historia rozegrała się „wiele, wiele lat przed wydarzeniami z gry”. Twórcy jednak skorzystali z jego informacji, by zadbać o nowy sposób narracji.

W samej podróży natrafimy na wiele „opcjonalnych spotkań”, a sama eksploracja jest bardzo rozbudowana – twórcy zadbali o wiele dodatkowych ścieżek i zakończeń. Elden Ring jest jednak przeładowane historią, która jest przedstawiona w znacznie bardziej otwarty sposób względem tego, co widzieliśmy wcześniej.

W przypadku walki – łucznicy i magowie (przeciwnicy) mogą strzelać z grzbietu konia, skradanie przypomina to z Sekiro, a w grze sprawdzimy nową mechanikę (Guard Counter). Wrogowie posiadają różne postawy, które możemy przebić.

From Software zadbało o HUB z NPC. W galerii znajdziecie nowe screeny.

Źródło: https://www.washingtonpost.com/video-games/2021/08/27/elden-ring-preview/
https://www.ign.com/articles/elden-ring-multiple-protagonist-important-npcs?
https://www.theverge.com/22643950/elden-ring-preview-fromsoftware-george-rr-martin

Tagi: Bandai Namco Elden Ring From Software Gamescom OpeningNightLive