Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 05.06.2021 05:05
God of War x Cory Barlog
9821V

Twórcy God of War pod ogromną krytyką. Gracze obrażają deweloperów - Barlog reaguje: „to moja wina”

Fani serii God of War nie mogą się pogodzić z ostatnimi ruchami Sony. Opóźnienie premiery God of War Ragnarok oraz zaoferowanie gry na PlayStation 4 przelało czarę goryczy i deweloperzy odpowiedzialni za produkcję otrzymują obraźliwe komentarze. Na sytuację zareagował Cory Barlog – dyrektor kreatywny serii.

Sony w tym tygodniu przełożyło premierę God of War Ragnarok, a nawet zapowiedziało, że produkcja zadebiutuje na PlayStation 4 oraz na PlayStation 5. Korporacja zmieniła plany, ale część graczy czuje się oszukana– już wcześniej pisaliśmy, że tytuł tak naprawdę od początku był projektowany na PS4.

Sytuacja jednak nie wygląda zbyt dobrze, ponieważ sympatycy serii Kratosa zaczęli bezpośrednio atakować deweloperów wysyłając do nich obraźliwe wiadomości. Alanah Pearce – scenarzystka gry – pokazała kilka informacji:

W obronie swojego zespołu stanął Cory Barlog. Dyrektor kreatywny potwierdził, że to on jest odpowiedzialny za całe zło:

„Chcesz być na kogoś zły za WSZYSTKO co związane z GOW - opóźnienie, ps4/5, trolle, rozmiar napisów, Sigrun, cokolwiek - bądź zły na mnie. Wykonałem telefony. Zrobiłem to [w domyśle opóźnienie premiery]. Nie zawracajcie głowy zespołowi, wszyscy są bardzo dobrymi ludźmi wykonującymi świetną robotę”.

Mimo to część graczy uważa, że deweloperzy okłamali społeczność – z tym również nie może zgodzić się Cory Barlog. Twórca faktycznie wierzył, że jego zespół może doprowadzić grę na rynek w 2021 roku i to jego wina, że taka wiadomość pojawiła się w Sieci.

Źródło: https://www.videogameschronicle.com/news/god-of-war-director-says-delay-is-on-me-as-developer-receives-vile-abuse/

Tagi: God of War: Ragnarok (tytuł roboczy) Santa Monica Studio Sony Interactive Entertainment