Iza Łęcka Iza Łęcka 30.04.2021 09:07
Halo Infinite
2447V

Halo Infinite na nowych ujęciach. Gracze chwalą prezentację i podejście 343 Industries

Twórcy Halo opublikowali kolejną porcję informacji dotyczących Halo Infinite – 343 Industries pozwala spojrzeć na kilka nowych ujęć z oczekiwanej przez fanów uniwersum gry. Tytuł został zaprezentowany na screenach potwierdzających wsparcie dla ultra szerokich monitorów.

343 Industries udostępniło następną wiadomość skierowaną do społeczności Halo, w której wspomniano o postępie prac nad strzelanką, jaka jeszcze w tym roku zadebiutuje na Xboksach Series X|S, Xboksie One i komputerach osobistych. Już wczoraj Microsoft potwierdził pełną cross-progresję oraz cross-play.

W nocy na witrynie serii zawitała nowa notka z cyklu Inside Infininte, w której Mike Romero potwierdził, że gra otrzyma pełne wsparcie ultra szerokich monitorów – nie tylko 21:9, czy 32:9, ale również „większych”. Dzięki temu możemy przyjrzeć się najświeższym ujęciom z pozycji.

Co więcej, odwołując się do kwestii nieuczciwych graczy, 343 Industries zdaje sobie sprawę, że tworząc produkcję free-2-play (tryb sieciowy z Halo Infinite będzie dostępny za darmo) jest narażone na ataki oszustów. Romero jednak śmiało stwierdził, że wybrano najdogodniejsze podejście:

„Czuliśmy, że musimy stworzyć rozwiązanie anty-cheatowe, które nie będzie przeszkadzać, nie będzie rootować komputera, nie będzie blokować legalnych aplikacji - chcemy rzeczy jak najbardziej dyskretnej, która wszystkim zapewni bezpieczną drogę do wspólnej gry”.

Dodatkowo deweloperzy zadbali o wyświetlanie na ekranie liczby klatek na sekundę, pingu lub całkowite ukrycie HUD. Streamerzy przygotują własne nakładki.

Halo Infinite zaoferuje rozgrywkę LAN – nawet pomiędzy użytkownikami konsol i PC! W pozycji nie zabraknie rankingowych oraz nierankingowych playlist, a gracze z różnych platform będą mogli spotkać się na niestandardowych mapach. 343 Industries postara się również o jak najbardziej sprawiedliwą rozgrywkę w meczach rankingowych pomiędzy platformami – zespół przyjrzy się ograniczeniom urządzeń. Komfortowo przystąpimy do zmagań ze znajomymi konsolowcami, używając kontrolera na PC, a na Xboksie podłączymy myszkę i klawiaturę, by grać z użytkownikami komputerów osobistych, jednak twórcy nie pozwolą na walki pad vs. myszka.

Studio Microsoftu ujawniło możliwość ustawienia pola widzenia (FOV) dla PC oraz konsol, natomiast w grze pojawi się także dynamiczne skalowanie rozdzielczości oraz możliwość ustawienia minimalnej i maksymalnej liczby klatek na sekundę. Zespół opracował szczegółowe opcje dostosowania rozgrywki – w naszej galerii znajdziecie materiały prezentujące funkcje.

Halo-Infinite - screeny 1

Halo-Infinite - screeny 2

Halo-Infinite - screeny 3

Halo-Infinite - screeny 4

Źródło: https://gamingbolt.com/halo-infinite-new-ultrawide-campaign-screenshots-show-lush-vegetation-and-environments
https://gamingbolt.com/halo-infinite-multiplayer-has-input-restrictions-for-ranked-playlists-no-invasive-anti-cheat
https://gamingbolt.com/halo-infinite-pc-graphics-options-revealed-fov-settings-confirmed-for-consoles

Tagi: 343 Industries Halo Infinite Microsoft