Halo Infinite na nowych ujęciach. Gracze chwalą prezentację i podejście 343 Industries

Twórcy Halo opublikowali kolejną porcję informacji dotyczących Halo Infinite – 343 Industries pozwala spojrzeć na kilka nowych ujęć z oczekiwanej przez fanów uniwersum gry. Tytuł został zaprezentowany na screenach potwierdzających wsparcie dla ultra szerokich monitorów.
343 Industries udostępniło następną wiadomość skierowaną do społeczności Halo, w której wspomniano o postępie prac nad strzelanką, jaka jeszcze w tym roku zadebiutuje na Xboksach Series X|S, Xboksie One i komputerach osobistych. Już wczoraj Microsoft potwierdził pełną cross-progresję oraz cross-play.
W nocy na witrynie serii zawitała nowa notka z cyklu Inside Infininte, w której Mike Romero potwierdził, że gra otrzyma pełne wsparcie ultra szerokich monitorów – nie tylko 21:9, czy 32:9, ale również „większych”. Dzięki temu możemy przyjrzeć się najświeższym ujęciom z pozycji.




Co więcej, odwołując się do kwestii nieuczciwych graczy, 343 Industries zdaje sobie sprawę, że tworząc produkcję free-2-play (tryb sieciowy z Halo Infinite będzie dostępny za darmo) jest narażone na ataki oszustów. Romero jednak śmiało stwierdził, że wybrano najdogodniejsze podejście:
„Czuliśmy, że musimy stworzyć rozwiązanie anty-cheatowe, które nie będzie przeszkadzać, nie będzie rootować komputera, nie będzie blokować legalnych aplikacji - chcemy rzeczy jak najbardziej dyskretnej, która wszystkim zapewni bezpieczną drogę do wspólnej gry”.
Dodatkowo deweloperzy zadbali o wyświetlanie na ekranie liczby klatek na sekundę, pingu lub całkowite ukrycie HUD. Streamerzy przygotują własne nakładki.
Crossplay, super ultrawide, triple keybinds, and so much more - #HaloInfinite on PC is being built from the ground up with the platform's strengths in mind. Read about the team's vision and what PC players can expect in our latest Inside Infinite.
— Halo (@Halo) April 29, 2021
⌨️ https://t.co/B3fUCBB4vf pic.twitter.com/WtUyJPqZs2
Halo Infinite zaoferuje rozgrywkę LAN – nawet pomiędzy użytkownikami konsol i PC! W pozycji nie zabraknie rankingowych oraz nierankingowych playlist, a gracze z różnych platform będą mogli spotkać się na niestandardowych mapach. 343 Industries postara się również o jak najbardziej sprawiedliwą rozgrywkę w meczach rankingowych pomiędzy platformami – zespół przyjrzy się ograniczeniom urządzeń. Komfortowo przystąpimy do zmagań ze znajomymi konsolowcami, używając kontrolera na PC, a na Xboksie podłączymy myszkę i klawiaturę, by grać z użytkownikami komputerów osobistych, jednak twórcy nie pozwolą na walki pad vs. myszka.
Studio Microsoftu ujawniło możliwość ustawienia pola widzenia (FOV) dla PC oraz konsol, natomiast w grze pojawi się także dynamiczne skalowanie rozdzielczości oraz możliwość ustawienia minimalnej i maksymalnej liczby klatek na sekundę. Zespół opracował szczegółowe opcje dostosowania rozgrywki – w naszej galerii znajdziecie materiały prezentujące funkcje.




Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Halo Infinite.