Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 12.03.2021 14:14
Halo Infinite
1681V

Halo Infinite jednak nie w otwartym świecie. Twórcy zdradzili sporo szczegółów dotyczących gry

343 Industries kontynuuje projekt systematycznego przedstawiania nowych informacji o Halo Infinite. Jak się okazuje, choć jeszcze w zeszłym roku sporo mówiono na temat otwartego świata w przygodzie Master Chiefa, to twórcy nie zdecydują się na taki ruch.

343 Industries w zeszłym roku musiało zmierzyć się z dużą krytyką, ale Microsoft postanowił ratować Halo Infinite. Twórcy otrzymali dodatkowy rok na przygotowanie produkcji, w swoim czasie szef marki Xbox przeprosił, do pozycji zatrudniono nowych deweloperów i teraz mamy systematycznie otrzymywać nowe szczegóły dotyczące gry.

Najnowsze informacje o Halo Infinite zostały ujawnione podczas live-streamu, na którym twórcy potwierdzili ważny szczegół – produkcja nie zaoferuje otwartego świata. Studio zdecydowało się na konstrukcję, którą możecie kojarzyć z misji Silent Cartographer z Halo: Combat Evolved.

W Halo Infinite otrzymamy duże, otwarte przestrzenie, w których będziemy wykonywać różne misje. Główna fabuła posiada ustaloną ścieżkę, ale w pozycji znajdziemy także wiele dodatkowych miejsc, gdzie pojawią się poboczne zadania. Studio zdecydowało się na liniowy sposób opowiedzenia wydarzeń, a kolejne obszary będą odblokowywane w zależności od postępów gracza.

Przerywniki filmowe zostaną zrealizowane w czasie rzeczywistym i wpłynie na nie między innymi cykl dnia i nocy. W tytule znajdzie się także system pogodowy, ale od premiery nie znajdziemy w Halo Infinite burz deszczowych oraz śnieżnych – te mogą zostać dodane później. Pora dnia będzie wpływać na przeciwników (przykładowo Grunty mogą spać), ale podczas podróży nie spotkamy wrogich dzikich zwierząt.

W Halo Infinite nie znajdziemy podwójnych broni, a posiadanego arsenału nie ulepszymy. Zamiast tego poprawimy działanie wyposażenia, a w trakcie opowieści znajdziemy „fajne warianty broni” do odblokowania.

Świat gry oferuje wiele biomów – główny poznaliśmy już na materiałach, ale gracze mogą także trafić na bagniste mokradła, zniszczone obszary czy też jaskinie. Niektóre lokacje otrzymają swoje opowieści. System ma cały czas śledził działania bohatera, więc jeśli będziemy podróżować pieszo to natrafimy na pieszych przeciwników, a gdy wskoczymy do pojazdu, to napotkamy na rywali w maszynach.

Halo Infinite zadebiutuje jesienią na Xboksach Series X|S, Xboksie One i PC.

Źródło: https://twistedvoxel.com/halo-infinite-dynamic-weather-fog-enemy-encounters/

Tagi: 343 Industries Halo Infinite Microsoft