Half-Life ze wsparciem RTX? Gracze wciąż wierzą w Halfe-Life 3

Valve pracuje nad kilkoma tajnymi projektami, a jednym z nich ma być Half-Life 3. Tak przynajmniej twierdzi część graczy, która uważa, że najnowsza aktualizacja Source 2 nie jest przypadkowa. Silnik ma korzystać ze wsparcia RTX.
Lata mijają, a gracze wciąż szukają najmniejszych teaserów, które mogą zwiastować prace nad Half-Life 3. Najnowszy pochodzi z silnika Source 2, ponieważ technologia miała w ostatnim czasie otrzymać znaczące usprawnienia i twórcy będą mogli zapewnić grom wsparcie RTX.
Source 2 is possibly getting RTX/Raytracing support.
— xPaw (@thexpaw) January 14, 2021
Last Artifact Beta got "Raytracing Shader" and "RTX" strings added.https://t.co/UEuBP6PEue pic.twitter.com/k6Ks1Q8DWJ




Jak wiadomo Artifact powstaje na Source 2 i właśnie w aktualizacji do tej produkcji pojawiła się wzmianka o ray tracingu. Sytuacja jest interesująca, bo jak wiadomo akurat cyfrowa karcianka nie jest tytułem, który potrzebuje RTX.
Gracze zaczęli szybko łączyć fakty i pojawiły się teorie związane z ostatnim sukcesem Half-Life Alyx oraz potencjalnym rozwojem marki. Jak wiadomo przedstawiciele Valve mówili, że tytuł VR to początek i chcą pracować nad rozbudową IP, ale wciąż brakuje nam konkretów.
Wśród społeczności pojawiły się dwie teorie – Valve może wykorzystać RTX, by upiększyć klasyczne odsłony serii lub powstaje już oczekiwana, wielka gra, która wykorzysta wszystkie najnowocześniejsze techniki, by Half-Life mógł powrócić w odpowiednim stylu.