Mateusz Wróbel Mateusz Wróbel 27.10.2020 15:55
Ghost of Tsushima
714V

Ghost of Tsushima - artysta przedstawia grafiki, którymi inspirowało się Sucker Punch

Ian Jun Wei Chiew, główny artysta pracujący przy Ghost of Tsushima, opublikował kilkadziesiąt grafik koncepcyjnych, którymi inspirowali się graficy ze studia Sucker Punch.

Ghost of Tsushima to bez wątpienia jedna z najmocniejszych gier tego roku. Najnowszy tytuł amerykańskiego zespołu - Sucker Punch - godnie pożegnał posiadaczy PlayStation 4 z obecną generacją, o czym świadczyły chociażby wysokie noty w recenzjach rzeczonego tytułu, który na PS5 zadziała w 60 klatkach na sekundę.

Główny artysta pracujący przy Ghost of Tsushima, opublikował kilkadziesiąt grafik koncepcyjnych, w których przedstawił swoją wizję Ducha Cuszimy. Dzięki pracom Ian Jun Wei Chiew, graficy zatrudnieni przez Sucker Punch mogli projektować tętniący życiem na każdym kroku świat, towarzyszy protagonisty, dodatkowe bronie, czy również mongolskich wojowników, przy których warto się na chwilę zatrzymać. 

Chiew postanowił, za sprawą swojego oficjalnego wpisu na Playstation Blog, szerzej opowiedzieć o antagonistach. Jego zadaniem było stopniowe przedstawianie ich zachowania na obrazkach, podkreślając przy tym, że w miarę postępów poczynionych w opowieści fabularnej w Ghost of Tsushima, Mongołowie mieli czuć się coraz silniejsi i próbować jeszcze bardziej zaimponować swoim wodzom.

Poniżej przedstawiam parę wybranych przeze mnie grafik koncepcyjnych. Resztę możecie szczegółowo obejrzeć pod tym adresem. Dodatkowo, zachęcam do zapoznania się z naszą recenzją darmowego, sieciowego dodatku do omawianego tytułu.

Źródło: https://gamerant.com/ghost-tsushima-concept-art-inspiration/

Tagi: Ghost of Tsushima Sony Interactive Entertainment Sucker Punch