Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 08.09.2020 15:58
Crysis Remastered Crytek
1715V

Crysis Remastered na Xbox One X. Gameplay pokazuje ray tracing na aktualnej generacji

Crytek zaskoczył graczy zapowiadając implementację ray tracingu dla konsol aktualnej generacji i dzisiaj możemy sprawdzić pierwszy gameplay Crysis Remastered z tą technologią. Sprawdźcie rozgrywkę w odświeżoną produkcję w wersji na Xboksa One X.

Crysis Remastered to pierwsza gra na aktualnej generacji, która otrzyma wsparcie ray tracingu. Wszystko jest możliwe dzięki pracy Cryteku – niemieckie studio postanowiło wykorzystać autorską technologię i pierwsze opinie dotyczące jakości oprawy są bardzo pozytywne.

Digital Foundry nie ukrywa, że praca deweloperów jest imponująca. Studio musiało oczywiście zadbać o kilka „inteligentnych optymalizacji” i przykładowo ray tracing pojawia się w ograniczonej odległości. Firma skupiła się na dopracowaniu najbliższego pola, co w zasadzie nie jest specjalnie zaskakujące – musimy pamiętać, że PlayStation 4 Pro i Xbox One X nie są demonami mocy. Obie platformy mają ograniczenia i nie posiadają dedykowanych rdzeni właśnie pod ray tracing.

W Crysis Remastered znajdziemy trzy tryby rozgrywki – wydajność, rozdzielczość i ray tracing. Na tym ostatnim zapoznamy się z produkcją w dynamicznym 1080p przy 30 klatkach na sekundę. Tytuł będzie działał lepiej na Xboksie One X.

Dokładne szczegóły wariantów przygotowanych przez Crytek znajdziecie poniżej:

Crytek Remastered 3 tryby

Sprawdźcie również gameplay:

Crytek potwierdził wcześniej tryb „Can it Run Crysis?”, który ma wymęczyć wszystkie PC.

Źródło: https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-crysis-remastered-your-first-look-at-console-ray-tracing

Tagi: Crysis Remastered Crytek ray tracing