Destroy All Humans! pod lupą DigitalFoundry. Porównanie grafiki sprzed 15 lat z remake'iem

Gry
697V
Destroy All Humans! pod lupą DigitalFoundry. Porównanie grafiki sprzed 15 lat z remake'iem
Bartosz Dawidowski | 14.08.2020, 09:59

Destroy All Humans! zgarnia niezłe oceny w recenzjach (szczególnie od graczy szukających zwariowanego stylu rodem z dawnych gier). Pora przyjrzeć się teraz oprawie wizualnej w tym remake'u.

Temat wzięła pod lupę niezawodna ekipa Digital Foundry, która przeanalizowała Destroy All Humans! pod kątem usprawnień wizualnych w remake'u.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rzeczony tytuł można śmiało nazywać pełnoprawnym remake'iem, co akcentuje porównanie oprawy graficznej, które zaczyna się od 10 minuty. Deweloperzy opracowali od zera wszystkie modele w grze (nie tylko postacie), ale też obiekty w otoczeniu. Gra dorobiła się zupełnie nowego modelu oświetlenia i ceniowania, co sprawiło, że grafika śmigająca tym razem na Unreal Engine 4, wygląda naprawdę dobrze. Co ciekawe - Digital Foundry podkreśla też, że pewne poziomy zostały przeprojektowane na poziomie designu, stając się np. trochę większe.

O dziwo Digital Foundry nie wspomina nic frameracie, który miał wg niektórych recenzentów trochę szwankować na konsolach. Redakcja chwali poziom wykonania Destroy All Humans! (2020) w swojej analizie, którą znajdziecie poniżej.

Źródło: własne

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper