PS5 osiągnęło wyjątkowe wyniki na YouTube. Zwiastuny zebrały ponad 100 mln wyświetleń
Od The Future of Gaming minął już tydzień, więc to dobry moment na małe podsumowanie. Gracze chętnie zapoznali się z materiałami przygotowanymi przez Sony, które jak się okazuje: wygenerowały ponad 100 mln wyświetleń.
Na The Future of Gaming zobaczyliśmy nie tylko PS5, ale również otrzymaliśmy prezentację pierwszych gier zmierzających na nową generację Sony. Po zaledwie siedmiu dniach, materiał ujawniający design PlayStation 5 posiada już ponad 25 mln wyświetleń, a najpopularniejszą grą okazał się Spider-Man Miles Morales. Wszystkie materiały (z relacją) osiągnęły ponad 100 mln wyświetleń, a 16 produkcji prezentowanych podczas imprezy Sony osiągnęły po milionie.
Last big PlayStation 5 YouTube metrics update
— Benji-Sales (@BenjiSales) June 18, 2020
7 Days
- PS5 Hardware Reveal reached 25 million views and 1.2m likes
- Spider-Man Miles Morales most popular game, 11.2 million views
- Total trailer / show views = roughly 100 million
- 16 games generated over 1 million views each pic.twitter.com/sX4xeAXVsH
Analityk BenjiSales podkreśla, że całe wydarzenie Sony było gigantycznym sukcesem dla korporacji oraz marki PlayStation. Japończycy zebrali mnóstwo pozytywnych reakcji i samo The Future of Gaming było „jedną z najczęściej oglądanych imprez w historii gier”.
Jak celnie dostrzegł BenjiSales, sytuacja może mieć duże znaczenie dla przyszłości takich imprez jak E3. Sony nie potrzebuje targów, by wywołać w Sieci ogromny ruch. Trudno powiedzieć, jakie rezultaty wygeneruje Microsoft, Ubisoft czy też Nintendo, ale w przyszłości możemy być świadkami bardzo ciekawych ruchów ze strony między innymi Sony.