Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 19.02.2020 22:30
Dreams PS4
787V

Dreams promowany przez Duet Kacperczyk. Twórcy chcą zapewnić opcję sprzedawania najlepszych projektów na PSN

PlayStation Polska ponownie zdecydowało się promować ekskluzywną produkcję przygotowaną na PS4 za pomocą muzyki. Duet Kacperczyk zaprezentował utwór „Sny”, który w ciekawy sposób interpretuję produkcję Media Molecule.

Rodzimy oddział PlayStation od czasu do czasu decyduje się na współpracę z artystami, dzięki którym firma promuje gry przygotowane ekskluzywnie na PlayStation 4. Dreams od Media Molecule trafiło do najnowszego utworu Duetu Kacperczyk.

Bracia z Lublina prezentują nurt polskiej alternatywy, a w walentynki ukazał się ich debiutancki krążek „Sztuki Piękne” – PlayStation Polska postanowiło skorzystać z pomocy artystów, by wspólnie promować najnowszy hit na PS4.

Pisząc tę wiadomość natrafiłem na jeszcze jedną ciekawostkę związaną z Dreams. Mark Healey – współzałożyciel Media Molecule i dyrektor kreatywny Dreams – powrócił do tematu monetyzacji projektów fanów. Nadal nie zostało jeszcze wszystko ustalone, ale twórcy mają nadzieję, że stworzą prosty system, który pozwoli autorom najlepszych projektów zarabiać na PSN. Gry graczy-fanów-twórców miałyby szansę stać się czymś więcej niż tylko projektami w Dreams.

Mark Healey podkreślił, że już teraz w Dreams znajdują się projekty, które są bliskie jakości niektórych tytułów z PSN, więc deweloper będzie chciał wdrożyć funkcję, by właśnie najlepsze produkcje mogły zostać dostrzeżone i trafić na PSN. Twórca jednak doskonale zdaje sobie sprawę, że pieniądze mogą wiele zmienić, więc Media Molecule będzie podchodzić do opcji z odpowiednią rozwagą.

Sprawdźcie kolejne informacje o Dreams:

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: Dreams Media Molecule Sony Interactive Entertainment