Iza Łęcka Iza Łęcka 10.02.2020 07:00
Halo Infinite
987V

Halo Infinite rozpocznie prawdziwą nową generację dla serii. Nowy silnik będzie przełomem

Jedną z najważniejszych gier końcówki roku będzie Halo Infinite. Produkcja trafi na trzy platformy i zapoczątkuje nowy rozdział dla całego uniwersum. Twórcy opracowali tytuł na nowym silniku, który pozwolił osiągnąć jakość nowej generacji.

Jednym z asów w rękawie Microsoftu na końcówkę 2020 roku jest Halo Infinite. Gra będzie dostępna na Xboksie Series X, Xboksie One i PC, a 343 Industries przygotowało strzelankę na zupełnie nowym silniku – Slipspace.

W sprawie technologii coraz chętniej wypowiada się Frank O'Connor, który podkreślił w ostatnim wywiadzie, że engine pozwoli na tworzenie produkcji „nowej generacji”. Zespół musiał stworzyć odpowiednie narzędzie, by móc pracować szybciej i zbudować podwaliny dla całej serii:

„Ta techniczna podstawa jest niezbędna do zbudowania platformy dla przyszłości Halo.”

David Berger z 343 Industries nie ukrywa, że Slipspace pozwoli na tworzenie funkcji, o których deweloperzy nie mogli wcześniej nawet myśleć. Za pomocą technologii stworzono szkielet, na którym budowane i rozwijane będzie całe uniwersum.

Slipspace wspiera także urządzenie wydane w 2013 roku, co jest decyzją, która na pewno wpłynie na projektowanie Halo Infinite. Musimy pamiętać, że gra będzie musiała działać na wszystkich trzech Xboksach One – nawet na podstawowym modelu, który od początku generacji odbiegał mocą.

Więcej o tej grze przeczytasz w naszym serwisie:

Źródło: https://www.gamespot.com/articles/halo-infinites-new-game-engine-will-allow-dev-to-d/1100-6473535/

Tagi: 343 Industries Halo Infinite Microsoft silnik Slipspace