Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 25.01.2020 05:00
Cyberpunk 2077
5042V

Cyberpunk 2077 opóźniony przez framerate na PS4 i XOne? Problemem może być moc current-genowych konsol

Premiera Cyberpunka 2077 według CDP RED została przesunięta ze względu na chęć maksymalnego dopieszczenia produkcji pod kątem bugów. Pojawiają się jednak głosy, że to nie do końca prawda.

CDP RED może mieć głębszy problem z Cyberpunk 2077. Borys Nieśpielak w rozmowie z Remigiuszem Maciaszkiem sugeruje - powołując się na swoich informatorów - że premiera została opóźniona w związku z poważnymi problemami z frameratem gry na konsolach obecnej generacji.

Według Borysa Nieśpielaka zachowanie Cyberpunka 2077 szczególnie na podstawowej wersji XOne jest niesatysfakcjonujące.

"To jest bardzo mocno potwierdzona informacja; nie mogę podać niestety źródła. Największym problemem jest Xbox One, czyli ta pierwsza wersja z 2013 r. Gra tam chodzi ekstremalnie niesatysfakcjonująco" - Borys Nieśpielak w rozmowie z Remigiuszem Maciaszkiem (zapis w filmiku poniżej).

Deweloperzy próbują teraz optymalizować kod gry i grafikę, tak by produkcja zadziała z odpowiednią płynnością na current-genowych konsolach.

Czy to pierwszy sygnał dla downgrade'u wizualnego, który może nas czekać w przypadku Cyberpunka 2077? Cóż, wszystko jest możliwe, bo jak pamiętamy również w przypadku genialnego Wiedźmina 3 mieliśmy do czynienia z trochę pogorszoną grafiką względem pierwszych zwiastunów. W premierowej wersji gra miała też problemy z frameratem w kilku lokacjach (przede wszystkim na bagnach), co zostało naprawione w późniejszych aktualizacjach.

Wygląda na to, że CDP RED podjął dobrą decyzję. Lepiej było przesunąć premierę Cyberpunka 2077, niż mierzyć się z nieprzychylnymi ocenami recenzentów i tworzyć na szybko aktualizacje.

Warto sprawdzić:

Źródło: https://youtu.be/6VunwbHa_HQ

Tagi: CD Projekt CD Projekt RED Cyberpunk 2077