Iza Łęcka Iza Łęcka 14.01.2020 10:04
Dragon Ball Z Kakarot
642V

Dragon Ball Z: Kakarot otrzymało już 2 patche przed premierą. Twórcy usuwają wiele błędów

CyberConnect2 nie marnuje czasu i jeszcze przed premierą Dragon Ball Z: Kakarot deweloperzy publikują duże aktualizacje usuwające szereg problemów gry. Zespół wykorzystuje ostatnie chwile przed debiutem, by wrzucić na rynek dopracowaną produkcję.

Premiera Dragon Ball Z: Kakarot została zaplanowana na najbliższy piątek, więc recenzenci już wkrótce przedstawią swoje wrażenia z ostatecznej wersji gry. Deweloperzy wykorzystują sytuację i opracowują kolejne aktualizacje – już teraz na serwerach pojawiły się dwa patche: 1.01 i 1.02.

Twórcy usuwają błędy związane z zadaniami pobocznymi, usprawniają rozgrywkę, zajmują się skróceniem czasów ładowania i umożliwia bezpośrednią podróż do dwóch nowych lokacji (Korin Tower Summit i Capsule Corporation) z mapy świata – łączna waga łatek zajmuje już teraz ponad 11GB. Jest to całkiem spory rozmiar biorąc pod uwagę, że Dragon Ball Z: Kakarot zajmuje w wersji na PS4 około 24GB. W tej sytuacji tytuł jest nie tylko pierwszą, dużą grą AAA, która zadebiutuje w 2020 roku, ale jest to także pierwsza pozycja na początku roku, która otrzyma tyle usprawnień.

Wkrótce poznamy ostateczne szczegóły dotyczące Dragon Ball Z: Kakarot – według informacji z Japonii gracze mogą liczyć na widowiskową walkę, dobre odwzorowanie znanych wydarzeń oraz długą historię.

Więcej o tym tytule przeczytasz na naszej stronie:

Źródło: https://gamingbolt.com/dragon-ball-z-kakarot-will-have-day-one-update-of-at-least-11-gbs

Tagi: Bandai Namco CyberConnect2 Dragon Ball Z: Kakarot