Street Fighter 5 naprawiony przez moddera. Capcom nie usunął błędu od premiery

Street Fighter 5 od premiery boryka się z problemem, przez który część graczy nie może w pełni cieszyć się sieciową rozgrywką. Capcom wciąż nie usunął błędu w kodzie sieciowym, ale jeden z modderów naprawił grę w zaledwie 2 dni.
Jeśli spędziliście trochę czasu na serwerach Street Fighter V, to na pewno doświadczyliście pewnego błędu – od czasu do czasu jeden z graczy nie może liczyć na bezproblemową rozgrywkę, ponieważ przez błąd w kodzie sieciowym zawodnik musi borykać się z opóźnieniem. Autorzy przygotowali system, który powinien oferować zawodnikom identyczne warunki, ale od premiery (a nawet bety) nie został on dopracowany – w rezultacie część graczy nie może cieszyć się pełnym doświadczeniem z SF5.
Altimor – dobrze znany scenie bijatyk – postanowił przyjrzeć się grze Capcomu i w zaledwie dwa dni przygotował łatkę na PC, która eliminuje ten problem. Modder podkreśla, że mógłby wyeliminować błąd w około 30 minut, ale potrzebowałby kod źródłowy produkcji. Jego „patch” należy po prostu wrzucić do folderu z produkcją (na PC), ale niestety jest to nadal „beta” i podczas pojedynków cross-platformowych pojawiają się problemy na niekorzyść graczy z PS4. Altimor będzie oczywiście nadal pracował nad poprawą propozycji.




Sytuacja jest jednoznaczna dla fanów Street Fightera, która od lat czeka na reakcję deweloperów. Studio niestety nie zamierza słuchać swoich sympatyków i zamiast naprawiać produkcję – Capcom proponuje kolejne wypasione wydanie przepełnione bohaterami oraz strojami.
Warto sprawdzić:
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Street Fighter V.