Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 19.12.2019 16:10
Deliver Us The Moon
564V

Deliver Us the Moon z pełnym wsparciem ray tracingu. NVIDA potwierdza kolejne gry wykorzystujące technologię

Firma NVIDIA zaprezentowała materiał wideo ukazujący wsparcie ray tracingu w czasie rzeczywistym w Deliver Us the Moon. Deweloperzy ze studia KeokeN zadbali o dopieszczenie swojej produkcji.

Deliver Us The Moon to pierwszoosobowa przygodówka akcji z elementami survivalu, w której gracze wcielają się w jednego z astronautów. Specjalista jest członkiem załogi, która ma eksplorować powierzchnię Księżyca – tylko on może pomóc ludzkości, która z powodu wyczerpania zasobów naturalnych nie może już dłużej żyć na Ziemi.

Dzisiaj możemy potwierdzić, że Deliver Us the Moon zostało odpowiednio dopieszczone – twórcy zapewnili pełne wsparcie ray tracingu. Podczas pokonywania kolejnych lokacji zainteresowani zobaczą realistyczne odbicia na wszystkie powierzchnie zdolne do odbijania światła. Deliver Us the Moon wykorzystuje również śledzone promieniami cienie, zwiększając dokładność cieni rzucanych z różnych źródeł światła. Najnowsza aktualizacja zapewnia także implementację techniki NVIDIA DLSS.

NVIDIA potwierdziła także sześć nowych gier, które  otrzymają wsparcie dla śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Są to Boundary, Convallaria, F.I.S.T., Project X (nazwa kodowa), Ring of Elysium oraz Xuan-Yuan Sword VII.  Dołączają one do wcześniej ogłoszonych gier, takich jak Bright Memory: Infinite, Cyberpunk 2077, Dying Light 2, Minecraft, Justice, JX3 Online, SYNCED: Off Planet, Sword And Fairy 7, Watch Dogs: Legion oraz Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2.

Warto sprawdzić:

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: Deliver Us The Moon KeokeN Interactive Wired Productions