Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 11.11.2019 22:30
Final Fantasy 7 Remake Sephiroth
1309V

Final Fantasy VII Remake z wielkimi zmianami w summonach. Gra błyszczy na kolejnym materiale

Square Enix przybliża graczom swoje nadchodzące dzieło. Final Fantasy VII Remake błyszczy na kolejnym materiale, na którym producent opowiada o zmianach w summonach. Teraz wielkie stwory będą naszymi współtowarzyszami broni.

Final Fantasy VII Remake jest przeładowane nowymi mechanikami, które mają sprawić, że nowa odsłona cenionego jRPG-a zostanie dobrze odebrana przez wszystkich graczy. Twórcy nie celują wyłącznie w oddanych fanów „Siódemki”, a chcą stworzyć grę, która trafi w gust także młodszej publiczności.

Jedną ze sporych zmian zobaczymy w przypadku summonów – wcześniej bestie po przywołaniu pojawiały się na arenie, zadawały atak i znikały. W Final Fantasy VII Remake przykładowo Ifrit będzie biegał obok naszych bohaterów, zadawał obrażenia, a dopiero po pewnym momencie, gdy naładuje pasek ATB, może odpalić ostateczny atak.

Sytuację przybliża Yoshinori Kitase i w sumie ma to głębszy sens. Jak wiadomo teraz w zasadzie nie będziemy grać w typowego jRPG-a, ponieważ twórcy stawiają na akcję i pojedynki w czasie rzeczywistym są tego najlepszym przykładem. Tytuł jest określony przez Japończyków jako „RPG akcji” i zmiana podjęta w przypadku summonów może okazać się kolejnym strzałem w dziesiątkę.

Final Fantasy VII Remake trafi do nas dopiero w przyszłym roku, ale nie możemy w tym wypadku liczyć na pełną historię. Square Enix postanowiło znacząco rozbudować grę i choć tytuł trafi do nas na dwóch płytach Blu-ray, to jednak będzie to jedna z kilku części, dzięki której poznamy całe wydarzenia z Final Fantasy VII. Prace nad FFVII-2 już trwają.

Tak summony prezentowały się w oryginalnym Final Fantasy VII:

Więcej o tym remake'u przeczytasz na naszym portalu:

Źródło: Twitter

Tagi: Final Fantasy VII Remake Square Enix