Hideo Kojima jest ostatnio rozchwytywany. Deweloper pojawił się na wielu imprezach branżowych, na których miał okazję rozmawiać z graczami z całego świata. Na wydarzeniach promował Death Stranding zyskując grono kolejnych fanów – to właśnie dzięki nim trafił do Księgi rekordów Guinnessa.
Japończyk osiągnął dwa rekordy – jest reżyserem z branży gier, który posiada najwięcej obserwujących na Twitterze (pierwszy rekord) i na Instagramie (drugi rekord). Na pierwszym portalu zebrał 2,8 mln sympatyków (angielskie konto), a na drugim posiada już ponad 910 tysięcy obserwujących.
Ojciec, dyrektor, producent, animator, montażysta, grafik, programista, reżyser i marketingowiec Death Stranding jest niezwykle aktywny w social mediach, gdzie każdego dnia publikuje po kilkanaście postów. Kojima jest w ostatnim czasie szczególnie aktywny na Twitterze, gdzie nie tylko opowiada o swoim życiu i kulisach pracy w ramach Kojima Productions, ale dalej ujawnia informacje związane z najnowszą grą.
https://twitter.com/KojiPro2015_EN/status/1193396796044627968
O Death Stranding warto przeczytać:
- Death Stranding zalicza bardzo dobry start, ale gra nie podbiła Wielkiej Brytanii
- Hideo Kojima oznajmia, że spodziewał się mieszanej reakcji na Death Stranding. Wywiad z projektantem
- Death Stranding króluje na Twitchu. Dwukrotnie wyższa oglądalność niż League of Legends
- Death Stranding problemem dla Rosjanina. Magazynier został zwolniony a sklep zapłaci dużą karę