Iza Łęcka Iza Łęcka 14.10.2019 10:34
The Last of Us 1 Sprzedaż
1681V

The Last of Us i Uncharted z imponującym zainteresowaniem. Wielkie sukcesy Naughty Dog i Sony

Naughty Dog nie zrezygnuje z rozwoju The Last of Us oraz Uncharted. Oba IP cieszą się wyśmienitym zainteresowaniem na całym świecie i są to bez wątpienia marki, które otrzymają swoją szansę na PS5.

Naughty Dog jest znane z tworzenia nowych, znakomitych IP. Studio często pracuje nad nowymi światami, ale raczej The Last of Us oraz Uncharted pozostaną markami, które nie zostaną w żadnym wypadku odłożone na półkę, a ich dalszy rozwój staje się oczywisty. Twórcy wczoraj świętowali 10 lat od premiery Uncharted 2: Pośród złodziei, co stało się dobrym pretekstem do przytoczenia wielu interesujących informacji.

Daniel Ahmad (starszy analityk Niko Partners) wypowiedział się na temat wyników sprzedaży hitów Naughty Dog. Uncharted 2 osiągnęło ponad 6 mln sprzedanych egzemplarzy w wersji na PlayStation 3 (przed premierą kolekcji na PlayStation 4), ale sytuacja zmieniła się już za sprawą aktualnej generacji.

Uncharted 4: Kres złodzieja zanotował już ponad 16 mln pudełek, a The Last of Us na dwóch generacjach przebiło 20 mln sztuk. Prezentowane wyniki pokazują świetną odbiór IP kreowanych przez Naughty Dog, a zarazem bardzo dobrą dyspozycję PS4.

The Last of Us 2 zmierza wyłącznie na PlayStation 4, ale możemy sądzić, że jest to tylko i wyłącznie kwestia czasu, gdy gra wyląduje także na PS5. Nadal nie znamy szczegółów Wstecznej Kompatybilności, choć zapewne nikt nie będzie specjalnie zaskoczony, gdy Sony będzie chciało spieniężyć nadciągający tytuł, który może osiągnąć wielki sukces.

Więcej o nadchodzącej grze od Naughty Dog przeczytasz tutaj:

Źródło: Twitter

Tagi: Naughty Dog SCE sprzedaż the last of us uncharted uncharted 4