Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 14.08.2019 18:11
Dying Light 2 przeciwnik
796V

Dying Light 2 z nowym wsparciem. Nadciąga pokaz rozgrywki

Techland zbroi się przed przyszłoroczną premierą Dying Light 2. Firma znalazła kolejnego partnera, który pomoże Polakom w dostarczeniu produkcji przepełnionej zombiakami na rynek. Jest to dobra wiadomość dla entuzjastów studia, ponieważ już wkrótce zobaczymy nowe materiały z gry.

Już w maju Techland potwierdził nawiązanie współpracy ze Square Enix – korporacja pomoże dostarczyć Dying Light 2 na amerykański rynek. Polacy oczywiście muszą także zadbać o Stary Kontynent i w tej sytuacji pomoże Koch Media.

To właśnie Koch Media zajmie się dystrybucją produkcji na terenie Europy i Australii. Firma skupi się na wybranych terytoriach i Techland skorzysta z pomocy lokalnych oddziałów, które pomogą w zakresie PR-u oraz marketingu.

Tak sytuację skomentował Ed Lin, Dyrektor Marketingu w firmie Techland:

"Jesteśmy bardzo podekscytowani, łącząc ponownie siły z Koch Media. Nasza współpraca trwa już od ponad dekady, a Koch był zawsze partnerem godnym zaufania. To fantastyczna okazja, byśmy razem dostarczyli Dying Light 2 odbiorcom w Europie i Australii. Oficjalnie rozpoczynamy współpracę podczas tegorocznego Gemescomu, a następnie skupimy się na intensywnej kampanii marketingowej prowadzącej do wyznaczonej na wiosnę 2020 roku premiery Dying Light 2."

Kilka słów dopowiedział Dr Klemens Kundratitz, CEO Koch Media:

"Z wielką przyjemnością informujemy o odnowieniu partnerstwa, które przez lata było niezwykle owocne. Zespoły Kocha i Techlandu świetnie się znają i darzą się wzajemnym zaufaniem zrodzonym podczas współpracy przy licznych tytułach, w tym doskonale przyjętym poprzedniku – Dying Light. Nasze lokalne oddziały wydawnicze i dystrybucyjne wprost nie mogą się doczekać rozpoczęcia prac nad wyczekiwaną nową odsłoną serii Dying Light. Nasze dotychczasowe doświadczenia z Techlandem i jakość samej gry dają nam pewność, że okaże się ona dla obu firm wielkim sukcesem. Gamescom 2019 to idealny moment, by wznowić współpracę. Jesteśmy gotowi wesprzeć grę całą naszą wiedzą z zakresu marketingu, sprzedaży i PR-u na wszystkich rynkach europejskich i w Australii."

Ciekawostką na pewno jest fakt, że to Koch Media zajmowało się dystrybucją Dying Light w Europie. Możemy jednocześnie potwierdzić, że Polacy zapowiedzieli prezentację rozgrywki:

O Dying Light 2 przeczytacie także na naszym portalu:

Tagi: Dying Light 2 Techland

Nie przegap