Tytus Stobiński Tytus Stobiński 12.08.2019 14:42
Fortnite - Lama Lootbox
683V

Epic Games stawia na przejrzystość finansową. Twócy Fortnite zmieniają zasady dotyczące lootboxów

Lootboxy, to obecnie jedna z najgorętszych dyskusji w branży gier wideo. Coraz więcej gracze mają dość kupowania kota w worku, a polityce developerów zaczęły przyglądać się inne organizacje. 

Epic Games dołącza do grona firm, które gwarantują graczom pełną przejrzystość w kwestii kupowanych przez nich przedmiotów. Jak możemy przeczytać w wywiadzie przeprowadzonym przez redakcję portalu gameindustry.biz, w wcześniejszym etapie mijającego roku zespół Fortnite Save the World dokonał odpowiednich zmian dzięki czemu konsumenci widzą każdy przedmiot jaki znajdą w płatnej lamie.

Wiemy również, że analogiczne zmiany zastosuje także zespół Psyonix (kupiony zresztą przez Epic) w swoim wciąż bardzo popularnym Rocket League. Widać więc, że coraz większa liczba developerów chce grać z nami w otwarte karty i uniknąć kolejnych kontroli, przesłuchań i wynikających z nich problemów. 

Swoje stanowisko ogłosili ostatnio także producenci konsol, którzy również chcą zmian w zapisach dotyczących lootboxów. Wspominał dla Was o tym na naszym portalu w zeszłą środę Wojtek. Miejmy nadzieję, że spopularyzowane w ciągu ostatnich lat mechaniki wnoszące dodatkowe wpływy dla developerów i wydawców, wkróce przejdą radykalne zmiany, stając się tym samym dużo uczciwsze dla nas wszystkich.

Warto również przeczytać:

 

Źródło: https://www.gamesindustry.biz/articles/2019-08-09-epic-games-commits-to-loot-box-transparency-across-portfolio

Tagi: Epic Games Fortnite Gearbox Software

Nie przegap