Igor Chrzanowski Igor Chrzanowski 28.07.2019 08:46
Bethesda przeprasza za wymuszanie logowania w klasycznej trylogii Dooma
1897V

Bethesda przeprasza za wymuszanie logowania w klasycznej trylogii Dooma

Wczoraj wielką burzę w Sieci wywołało to, że Bethesda wymusza na graczach konieczność połączenia się z internetem, aby móc pograć w klasyczną trylogię Dooma. Firma szybko zauważyła swój błąd, oficjalnie przeprosiła graczy i obiecuje poprawę.

Jedną z najlepszych niespodzianek jakie Bethesda przyszykowała dla swoich fanów z okazji trwającego właśnie QuakeConu, była zapowiedź pojawienia się trylogii klasycznych odsłon Dooma na nowych konsolach oraz urządzeniach mobilnych.

Miłośnicy radosnego siania masakry wśród demonów z radością pobiegli do cyfrowych sklepów i zakupili swoje ulubione tytuły - jak się okazało tylko po to, aby doczekać się dosyć sporego rozczarowania. Nikt o zdrowych zmysłach by o tym nie pomyślał, ale jednak Bethesda zaimplementowała w każdej z trzech klasycznych przygód wymóg połączenia się z internetem, aby w ogóle być w stanie zagrać.

Błyskawicznie Sieć obiegły drwiny z tego, że kochana Bety umieszcza w 26. letniej grze DRM w postaci "always online", a na domiar złego, gracze zauważyli inne dosyć słabe zagrywki wydawcy, jak na przykład usunięcie starego Dooma z Xboksa 360.

Amerykanie jednak zachowali się tak jak powinni i oficjalnie przeprosili nas za ten karygodny błąd, wyjaśniając jednocześnie, że chcieli abyśmy łączyli się z Bethesda.net tylko po to, aby otrzymywać nagrody z nowej inicjatywy jaką jest Slayers Club. Już niebawem do gry trafią zatem aktualizacje sprawiające, iż logowanie się do serwisu wydawcy będzie opcjonalne.

Poniżej zaś przypominamy zwiastun klasycznej trylogii.

Tagi: Bethesda doom doom 2 doom 3 quakecon