Tytus Stobiński Tytus Stobiński 05.06.2019 18:01
Layers of Fear 2
1528V

Sprzedaż Layers of Fear 2 straszy bardziej niż sama gra. Gracze boją się zagrać?

Rodzime Layers of Fear 2 zebrało naprawdę niezłe oceny i wedle tego co mogliśmy przeczytać, było po prostu solidniej wyprodukowaną częścią pierwszą, bez zbędnych udziwnień poprawiając wady oryginału. Jakie przełożenie ma to na sprzedaż tego horroru-symulatora chodzenia?

Stworzone przez Bloober Team Layers of Fear 2 ukazało się na rynku tydzień temu. Jak się okazuje, nie był to wystarczający czas, by tytuł osiągnął zadowalający pułap sprzedażowy. Wedle najnowszych doniesień, łączna sprzedaż na PlayStation 4, Xboksie One oraz komputerach osobistych wyniosła zaledwie 50 tysięcy kopii. Biorąc pod uwagę trzy platformy z ogromną bazą użytkowników, ciężko uznać ten wynik za zadowalający, nawet w przypadku produkcji nieco mniejszego kalibru. 

Layers of Fear 2 potrafi przestraszyć.

Pytanie więc, czy gracze potrzebują więcej czasu, by przekonać się do oryginalnego klimatu tegoż tytułu, czy zwyczajnie przejadły nam się symulatory chodzenia i potrzebujemy więcej akcji, a mnie "otwierania drzwi". Graliście w tą lub poprzednią część Layers of Fear?

Warto przeczytać:

Zwiastun Layers of Fear 2
Layers of Fear 2 podzieliło recenzentów

Tagi: Bloober Team Gun Media Layers of Fear 2

Nie przegap