Tomasz Ambroziak Tomasz Ambroziak 19.04.2019 14:30
seria Halo
542V

Producentka z 343 Industries przyznaje, że studio zmagało się z trudnościami

Powołane do przejęcia pieczy nad serią Halo studio 343 Industries rodziło się w bólach, przyznała jego pracownica Kiki Wolfkill. Jak jednak zapewniła, to już przeszłość.

Studio 343 Industries zostało powołane do życia w 2007 roku, by przejąć pieczę nad serią Halo po ekipie Bungie, która postanowiła pójść swoją drogą. Opinie na temat jego dotychczasowego dorobku bywają jednak podzielone. Niektórym fanom np. średnio przypadły do gustu zmiany zarówno w dziedzinie rozgrywki, jak i fabuły.

Halo Infinite to podobno najdroższa produkcja w historii gier

W rozmowie z serwisem Wccftech Kiki Wolfkill, pełniąca w 343 Industries funkcję producentki wykonawczej, przyznała, że studio na przestrzeni swojej historii przeżywało różne trudności, ale obecnie jest na dobrej drodze, by nie tylko wyjść na prostą, ale też z optymizmem patrzyć w przyszłość.

Myślę, że jako studio przez pewien czas rozwijaliśmy się w bólach. Ale sądzę też, że jesteśmy naładowani energią po tym, co robimy z Master Chief Collection - konwersji [kolekcji] na PC i pójściu w kierunku usług pod względem tego, jak dostarczamy zawartość i aktualizacje. (...) Z drugiej strony jest też [Halo] Infinite i serial telewizyjny. To dla nas bardzo ekscytujące, że trzymamy pieczę nad nową generacją Halo. Mamy te wspaniałe treści, z którymi możemy patrzeć w przyszłość. To szalone. Jako twórcy i jako fani serii jesteśmy bardzo podekscytowani kolejnymi latami.

343 Industries pracuje obecnie nad konwersją Halo: The Master Chief Collection na PC (ma ukazać się przed końcem roku) oraz Halo Infinite - najnowszą główną odsłoną cyklu. Poza tym powstaje także serial TV, za którego produkcję odpowiada stacja Showtime.

Źródło: https://wccftech.com/343s-kiki-wolfkill-weve-had-growing-pains-over-the-years/

Tagi: 343 Industries halo Halo Infinite xbox one