Co zrobić, jeśli złożyliśmy pre-order na Ace Combat 7 i nie otrzymaliśmy kodów na bonusy?

Gry
1277V
Co zrobić, jeśli złożyliśmy pre-order na Ace Combat 7 i nie otrzymaliśmy kodów na bonusy?
Enkidou | 21.01.2019, 19:10
PS4 XONE

Osoby, które złożyły pre-order na Ace Combat 7 w niektórych polskich sklepach, mogły się w ostatnich dniach poczuć trochę rozczarowane. Nie każdy rodzimy sprzedawcy uczestniczył bowiem w promocji. Okazuje się jednak, że nie wszystko stracone.

Po kolei. Osoby, które złożyły pre-order na Ace Combat 7 powinny otrzymać kod na specjalny bonus. W przypadku posiadaczy PlayStation 4 jest to Ace Combat 5 z PS2, w przypadku użytkowników Xboxa One - Ace Combat 6 z Xboxa 360.

Dalsza część tekstu pod wideo

Po potwierdzeniu odbioru zamówienia sprzedawca powinien wysłać nam kod na którąś ze wspomnianych gier, co mogło potrwać kilka dni. W rzeczywistości jednak polscy gracze mieli pod górkę. Nie każdy krajowy sprzedawca brał udział w promocji, a to z powodu braku stosownej umowy z dystrybutorem.

Nie wszystko jednak stracone. W sprawie bonusów możecie się jeszcze zwrócić bezpośrednio do europejskiego oddziału Bandai Namco. Oto, co można zrobić:

  • wejść na stronę europejskiego oddziału Bandai Namco i założyć tam konto (jeśli go nie macie)
  • zarejestrować zakupioną grę (kod powinien znajdować się w pudełku)
  • wejść do Help & Support, wybrać dział Ace Combat, a następnie Contact Us
  • przedstawić krótko sytuację i dołączyć screen będący dowodem zakupu (oczywiście powinna być na nim widoczna data złożenia przedpremierowego zamówienia)

Informację podesłał [email protected], któremu udało się w ten sposób pozyskać kod. Dziękujemy!

Źródło: własne

Komentarze (39)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper